Η διοίκηση της Multirama, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που παραχώρησε με αφορμή το άνοιγμα του νέου καταστήματός της στον Πειραιά, παρουσίασε το νέο όραμα και τους στρατηγικούς στόχους ανάπτυξης που θα χαρακτηρίσουν τη λειτουργία της τα επόμενα πέντε χρόνια.

Μέσα από ένα συγκροτημένο αναπτυξιακό πλάνο, η εταιρεία στοχεύει στην ανταπόκριση σε κάθε ανάγκη των ελλήνων καταναλωτών, προσφέροντας τη μεγαλύτερη ποικιλία, αλλά και αξιοποιώντας την εξειδίκευση και τεχνογνωσία των ανθρώπων της. Ταυτόχρονα, αποσκοπώντας στην ισχυροποίηση της παρουσίας της στην αγορά, η Multirama θέτει σε εφαρμογή πενταετές πλάνο διεύρυνσης του δικτύου της, που προβλέπει τη δημιουργία πέντε νέων καταστημάτων, της τάξεως των 1.000 τμ ετησίως.

«Η νέα εποχή Multirama έρχεται να ανταποκριθεί στα δεδομένα μίας ανταγωνιστικής αγοράς και στις εξελισσόμενες ανάγκες ενός απαιτητικού καταναλωτή, συνδυάζοντας την τεχνογνωσία στην υψηλή τεχνολογία με την ευκολία στην επιλογή εξειδικευμένων λύσεων», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Stephane Wagner, γενικός διευθυντής της εταιρείας. «Η Multirama εγγυάται στον Ελληνα καταναλωτή ότι “Εσύ τα βλέπεις πρώτος”, δικαιώνοντας τον τίτλο του “PC expert” και θέτει τα θεμέλια για την περαιτέρω ανάπτυξη της ελληνικής λιανικής αγοράς σύγχρονων προϊόντων και αξεσουάρ πληροφορικής. Με ό,τι πιο σύγχρονο και πρωτοποριακό έχει να επιδείξει η σύγχρονη τεχνολογία, πιστεύουμε στην επιτυχία και αποδοχή της νέας πρότασης Multirama».

Νέα πρόταση υπερ-καταστήματος τεχνολογίας

Το καινούργιο κατάστημα στον Πειραιά (Εθνικής Αντιστάσεως 6), που αποτελεί τον καλύτερο τρόπο έκφρασης της νέας εταιρικής ταυτότητας που παρουσίασε πρόσφατα η εταιρεία, είναι ενδεικτικό της βασικής της επιδίωξης, η οποία σύμφωνα με τον κ. Σπύρο Λούρο, διευθυντή marketing της εταιρείας, είναι «να αποτελεί την Νο 1 προτίμηση στο μυαλό του καταναλωτή και γι’ αυτό σκοπεύει να διαθέτει το καλύτερο για τον πελάτη στην καλύτερη τιμή».

Το υπερ-κατάστημα του Πειραιά -το 79ο της αλυσίδας- φιλοξενείται σε ένα κτίριο επτά ορόφων, από τους οποίους είναι προς το παρόν διαμορφωμένοι -και κατά συνέπεια ανοικτοί στο καταναλωτικό κοινό- οι τέσσερις. Κάθε όροφος είναι ειδικά διαμορφωμένος, ώστε να είναι προφανής και ταυτόχρονα εμφατική η παρουσία όλων των προϊοντικών κατηγοριών που φιλοξενούνται σε αυτόν, ικανοποιώντας τη πελατοκεντρική προσέγγιση “easy-to-find, easy-to-shop”. Στο ισόγειο του νέου καταστήματος ο καταναλωτής μπορεί να βρει μια εντυπωσιακή ποικιλία προϊόντων της ψηφιακής καθημερινότητας (ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, gadgets και m3 players), notebooks και προϊόντα κινητής τηλεφωνίας (μια κατηγορία που η εμπειρία της εταιρείας δείχνει ότι βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών). Το υπόγειο του νέου καταστήματος είναι αφιερωμένο στην “καθαρή πληροφορική”, δηλαδή στους “own label” υπολογιστές Multirama (οι πωλήσεις της εταιρείας την περασμένη χρονιά έφτασαν τις 31.000 χιλιάδες PCs οwn label και τις 35.000 notebooks, εκ των οποίων τα 5.000 περίπου ήταν own label), ενώ διακεκριμένος χώρος έχει αποδοθεί στους XTREME υπολογιστές, που απευθύνονται στους απαιτητικούς χρήστες, στον σχεδιασμό των BTO (built-to-order) συστημάτων αλλά και στις περιφερειακές συσκευές για ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες.

Ο πρώτος όροφος είναι αφιερωμένος στα προϊόντα ψηφιακής ψυχαγωγίας, δηλαδή στα game consoles (οι επισκέπτες μπορούν να δοκιμάσουν τους τελευταίους τίτλους παιχνιδιών στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο) και στα συστήματα ήχου & εικόνας, με τους τηλεοπτικούς δέκτες LCD και Plasma να έχουν τη τιμητική τους (η συγκεκριμένη κατηγορία δοκιμάστηκε την περασμένη χρονιά με ιδιαίτερη επιτυχία στο κατάστημα που διατηρεί η αλυσίδα στο The Mall, οπότε η προσθήκη του στο μείγμα του νέου υπερ-καταστήματος κρίθηκε αναγκαία). Τέλος, στον δεύτερο όροφο του νέου καταστήματος ο επισκέπτης μπορεί να βρει μια πλούσια ποικιλία προϊόντων της Apple αλλά και να συζητήσει τα τυχόν ζητήματα που αφορούν στο service μιας συσκευής ή προϊόντος που έχει αγοράσει από την αλυσίδα.

Οπως είναι φυσικό, το κατάστημα είναι “ντυμένο” με το καινούργιο λογότυπο και τα χρώματά του έχουν επιλεγεί προσεκτικά, ώστε να επικοινωνούν το αίσθημα αυτοπεποίθησης που επιθυμεί να προσδώσει η εταιρεία στην καινούργια της ταυτότητα, σε συνδυασμό με την υπογραφή “PC expert” που σηματοδοτεί τη στρατηγική της κατεύθυνση, κεντρικός άξονας της οποίας είναι η εξειδίκευση σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και ευρύτερα στα προϊόντα πληροφορικής. Από τα λοιπά χαρακτηριστικά του νέου τύπου καταστήματος που προωθεί η Multirama ξεχωρίζουν η μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες (περισσότερες από 80 ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, 70 laptops κοκ θα βρει ο επισκέπτης στα ράφια του καταστήματος), οι ανταγωνιστικές τιμές και η διακριτική παρουσία του εξειδικευμένου προσωπικού, που είναι πρόθυμο να προσφέρει τις συμβουλές του στον πελάτη που θα τις ζητήσει.

Να σημειωθεί ότι τα επόμενα 2 μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας ετοιμάζονται ήδη στην περιφέρεια (ένα στην Πάτρα και ένα στην Καλαμάτα), ενώ αναζητούνται παρόμοιοι χώροι και σε άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας, κατάλληλοι για να καλύψουν τις ανάγκες ανάπτυξης της εταιρείας που προβλέπουν τη δημιουργία πέντε καταστημάτων αυτού του μεγέθους ετησίως για τα επόμενα πέντε χρόνια.