Η Tesco ανακοίνωσε στις αρχές Οκτωβρίου πως οι πωλήσεις της στο α’ εξάμηνο του 2011 ήταν οι χαμηλότερες της τελευταίας 20ετίας.

[Ηνωμένο Βασίλειο] Η μεγαλύτερη πτώση, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της αλυσίδας, προήλθαν από τη μείωση της κατανάλωσης σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης, όπως τα ηλεκτρονικά είδη, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια κλπ. Αυτές είναι και οι κατηγορίες που υπέστησαν, όπως και το σύνολο των non food κατηγοριών, το μεγαλύτερο πλήγμα από την οικονομική κρίση και τη μείωση του διαθέσιμου για κατανάλωση εισοδήματος των πολιτών της χώρας.

Αντίθετα, οι πωλήσεις των τροφίμων εξακολούθησαν να αυξάνονται. Οι οργανικές πωλήσεις μειώθηκαν -αν εξαιρεθούν οι πωλήσεις πετρελαίου και ο φόρος- κατά 0,5% στο εξάμηνο που λήγει στις 27 Αυγούστου, με τη μείωση των πωλήσεων για το τελευταίο τρίμηνο της συγκεκριμένης περιόδου να φθάνει στο 0,9%.

Με δηλώσεις του ο CEO της Tesco Philip Clark, επεσήμανε την επίπτωση στο διαθέσιμο εισόδημα των Βρετανών της μεγάλης ανόδου της τιμής του πετρελαίου.