Το Fairy, ηγέτης στη αγορά των υγρών πιάτων, προχωρεί στο μεγαλύτερο λανσάρισμά του την τελευταία πενταετία, παρουσιάζοντας το νέο Fairy Ultra Caps, το ολοκληρωμένο, ειδικά σχεδιασμένο για πλυντήρια πιάτων, απορρυπαντικό.

Σύμφωνα με όσα δηλώνουν οι υπεύθυνοι του τμήματος μάρκετινγκ για το προϊον της Procter & Gamble, “το νέο Fairy έρχεται να καλύψει μια απαίτηση πολλών καταναλωτών που χρησιμοποιούσαν Fairy Ultra για το πλύσιμο στο χέρι, αλλά δεν είχαν κάτι ανάλογο για το πλυντήριο πιάτων. Η έλευσή του σηματοδοτεί μια ακόμα επιλογή στη διάθεση των καταναλωτών, σε μια αγορά που οι επιλογές είναι ιδιαίτερα περιορισμένες.

Το νέο Fairy Ultra Caps διακρίνεται για μια σειρά από χαρακτηριστικά που αναμένεται “να κάνουν τη διαφορά” και σε αυτή τη κατηγορία. Ειδικότερα:

  • Η κάψουλά του προσφέρει δράση αλατιού και εκθαμβωτικού για την προστασία των γυαλικών από τις συνεχόμενες πλύσεις, δράση κατά των λιπών και ενίσχυση στο ξέβγαλμα. Δεν αφήνει υπολείμματα μετά τη πλύση, καθώς η κάψουλα είναι 100% διαλυτή στο νερό. Σε αυτό συμβάλλει και η ειδική μεμβράνη που περικλείει το προϊόν, ειδικά επιλεγμένη γιατί διαλύεται γρήγορα και τέλεια, όταν έρχεται σε επαφή με το νερό. ‘Ετσι, ούτε ο καταναλωτής έρχεται σε επαφή με το περιεχόμενο του προϊόντος.
  • Εντυπωσιακή δράση. Το πράσινο μέρος της κάψουλας περιέχει παρόμοια συστατικά με τη σύνθεση του υγρού πιάτων Fairy και είναι ειδικά σχεδιασμένο για τα πλυντήρια πιάτων, ενώ η άσπρη σκόνη περιέχει καθαριστικούς παράγοντες και προστατευτικά συστατικά. Στη διάρκεια του πλυσίματος η κάψουλα εξουδετερώνει τα υπολείμματα, ακόμα και των πιο λιπαρών τροφών.
  • Με τη καθαριστική και προστατευτική δράση των συστατικών του Fairy Ultra Caps τα ποτήρια, τα πιατικά και τα μαχαιροπήρουνα βγαίνουν από το πλυντήριο αστραφτερά και χωρίς φθορές από τις συνεχείς πλύσεις.

Προκειμένου οι καταναλωτές να έχουν όλες τις απαραίτητες επιλογές μαζί με το Fairy Ultra Caps, κυκλοφορεί και μια ολοκληρωμένη σειρά από συμπληρωματικά προϊόντα. Συνολικά, η σειρά περιλαμβάνει τα:

  • Fairy Ultra Caps σε δύο συσκευασίες, Original και Lemon.
  • Fairy Ultra Dry & Shine με διπλή δράση: εκθαμβωτικού και στεγνωτικού.
  • Fairy Ultra Machine που βοηθά στη εξουδετέρωση των αλάτων, των λιπών και της κακοσμίας στο πλυντήριο.
  • Fairy Ultra Fresh. Αρωματική ταμπλέτα κατά της κακοσμίας που τοποθετείται στο πλυντήριο και διαρκεί μέχρι 60 πλύσεις”.

Στρατηγική ανάπτυξης

Το νέο προϊόν της P&G, λόγω της καινοτομίας που εισάγει στην κατηγορία, αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξή της με προϊόντα προστιθέμενης αξίας. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η P&G πραγματοποιεί προωθητικά προγράμματα που συντελούν στην αύξηση των πωλήσεων της κατηγορίας, σε όγκο και σε αξία.  Παραδείγματα τέτοιων προωθητικών ενεργειών είναι η επιπλέον προσφορά προϊόντος με την αγορά μιας συσκευασίας ή οι προσφορές χρήσιμων δώρων.