Χρήσιμα για την αγορά συμπεράσματα προέκυψαν από την 6η Έρευνα Εμπορικής Γνώμης των αλυσίδων σούπερ μάρκετ για τους μεγάλους προμηθευτές τους (Exceed's Mirror Super Market 2014), που διενεργεί ανά διετία η Exceed Consulting Μ. Φανδρίδης & Συνεργάτες.

Στην έρευνα γίνεται αξιολόγηση σε θέματα όπως οι Υπηρεσίες του Τμήματος Πωλήσεων των Προμηθευτών, η Κερδοφορία & Παραγωγικότητα, η σημαντικότητα και η δύναμη των προϊόντων των Προμηθευτών, τα Σύγχρονα Συστήματα In-Store Marketing, η αποτελεσματικότητα των συστημάτων τροφοδοσίας, Logistics κλπ. Η φετινή Mirror έγινε με τη συμμετοχή 115 στελεχών των μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της χώρας, μέσω προσωπικών συνεντεύξεων. Για τις επτά μεγαλύτερες αλυσίδες οι προτεραιότητες, σε σχέση και με δύο χρόνια πριν δεν έχουν αλλάξει. Τα Δυνατά / Επώνυμα Προϊόντα και ο Shopper (Καταναλωτής) παραμένουν στην κορυφή της λίστας των θεμάτων που έχουν προτεραιότητα και μεγαλύτερη σημασία, μεγαλύτερη ακόμη και από την Κερδοφορία που τους παρέχουν οι προμηθευτές τους.

Ελαφρώς διαφοροποιημένες, σε σχέση και με τις επτά μεγαλύτερες αλυσίδες, είναι οι βαθμολογίες των υπόλοιπων αλυσίδων, όσον αφορά και στη μεγαλύτερη βαρύτητα που δίνουν σε θέματα Υποστήριξης από τα Τμήματα Πωλήσεων των προμηθευτών, η εφαρμογή Προηγμένων Τεχνικών Πωλήσεων, αλλά και στις υπόλοιπες λειτουργίες κατά μήκος της Αλυσίδας Ποιότητας, όπως είναι τα Logistics και οι Οικονομικές τους Υπηρεσίες (Λογιστήριο). Έχοντας διαπιστώσει πως η επιβίωση και εξέλιξή τους πρέπει να αναζητηθεί εξίσου με την Κερδοφορία και την ενίσχυση της Παραγωγικότητας, το ενδιαφέρον τους επεκτείνεται και στις υποστηρικτικές λειτουργίες των προμηθευτών τους.