Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ ζητούν δυναμικά επώνυμα προϊόντα και διαφοροποιημένες προωθητικές ενέργειες, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας Mirror (ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο) που διεξάγει η Exceed Consulting την τελευταία δεκαπενταετία, στο πλαίσιο της οποίας περισσότερα από εκατό κεντρικά διευθυντικά στελέχη των μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της χώρας αξιολογούν τους σημαντικότερους προμηθευτές και τη συνεργασία μαζί τους.

Όπως έδειξε φέτος η έρευνα, η ζήτηση δυνατών brands από τις αλυσίδες προηγείται ακόμη και της κερδοφορίας και της εμπορικής πολιτικής, ενώ κατά την αξιολόγηση των στελεχών τους φλέγον θέμα είναι η συνεργασία με προμηθευτές, που σχεδιάζουν από κοινού μαζί τους προωθητικές ενέργειες, οι οποίες δεν επικεντρώνονται μόνο στις μειώσεις τιμής, αλλά διαφοροποιούν την αλυσίδα και ενισχύουν την πιστότητα των πελατών της. Η φετινή Mirror ανέδειξε, επίσης, το έντονο ενδιαφέρον των αλυσίδων για ενέργειες ΕΚΕ και για την υποστήριξη των προμηθευτών τους στις προσπάθειές τους να αναπτύξουν και τις on-line αγορές.