Όλο και περισσότεροι λιανέμποροι επενδύουν στη σύνδεση μεταξύ φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος, ώστε να καταργηθεί στην ουσία ο διαχωρισμός μεταξύ των δύο καναλιών και ο πελάτης απλώς να γνωρίζει πως έχει στη διάθεσή του πολλές επιλογές, σε ό,τι αφορά την ενημέρωσή του, την επικοινωνία με την επιχείρηση, την πραγματοποίηση αγορών και την παραλαβή των προϊόντων.

Σε αυτό το πλαίσιο μελετά τη στρατηγική της και η Albertsons, η δεύτερη μεγαλύτερη επιχείρηση σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ μετά την Kroger, λαμβάνοντας υπόψη και τα στοιχεία που δείχνουν ότι τα δύο τρίτα των κουπονιών που εξαργυρώνονται στο φυσικό κατάστημα είναι ψηφιακά, ενώ πάνω από το 60% των πελατών του καταστήματος πληροφορούνται για το online αντίστοιχο πρόγραμμα προσφορών εντός του φυσικού καταστήματος.