Καμπάνια ενημέρωσης για τους κινδύνους που εγκυμονεί η χρήση αναπτήρων από τα παιδιά ξεκινά ο όμιλος BIC ταυτόχρονα σε 15 ευρωπαϊκές χώρες. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η εταιρεία θα διανείμει 15.000 ενημερωτικά newsletters και θα προβάλει από 4 τηλεοπτικούς σταθμούς, σε ώρες υψηλής θεαματικότητας, ενημερωτικό σποτ. Το πρώτο σποτ θα μεταδοθεί στις 9 Μαρτίου.
Ο κ. David Cabero, γενικός διευθυντής της BIC-ΒΙΟΛΕΞ, δήλωσε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στις 4 Μαρτίου: “Θεωρούμε καθήκον μας να προσφέρουμε αναπτήρες υψηλής ποιότητας, ενώ οφείλουμε να υπενθυμίζουμε πως πρέπει να κρατιούνται μακριά από τα παιδιά, ακόμη και αν φέρουν το μηχανισμό child resistant, που εμποδίζει το άναμμα κατά 85% από παιδιά μικρότερα των 51 μηνών. Αυτό ακριβώς είναι και το μήνυμα της καμπάνιας”.
Υπενθυμίζεται ότι από τις 11 Μαρτίου 2008 η ευρωπαϊκή νομοθεσία καθιστά υποχρεωτική τη διακίνηση μόνο όσων αναπτήρων τηρούν το πρότυπο ασφαλείας ISO 9994 και φέρουν μηχανισμό child resistant.
Στην ίδια συνέντευξη η BIC ανακοίνωσε την έναρξη προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελλάδα σε συνεργασία με τη φιλανθρωπική οργάνωση “Μέριμνα”.