Στην Ελλάδα του σήμερα, σε μια εποχή δύσκολη για τα νοικοκυριά, με περιορισμένο εισόδημα, κυριαρχεί ένας προβληματισμός για τα έξοδα του σπιτιού. Κατ’επέκταση, δημιουργείται και μια τάση, σύμφωνα με την οποία κάποιες δουλειές επιστρέφουν στο σπίτι. O καθαρισμός χαλιών είναι μια από αυτές. Η Εύρηκα, εντοπίζοντας αυτή την νέα τάση, εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία και διαγράφει μια εντυπωσιακή πορεία.

Πάντα δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή, η Εύρηκα δίνει την πιο εύκολη και οικονομική λύση για τον καθαρισμό των χαλιών στο σπίτι με τα Εύρηκα Carpet Care, προϊόντα ποιότητας από μια μάρκα που εδώ και 55 χρόνια δίνει αξία στην καθαριότητα και τη καθημερινή ζωή. Είναι γεγονός ότι όλα αυτά τα χρόνια παρουσίας στα ράφια των ελληνικών καταστημάτων και στην καρδιά της νοικοκυράς, τα προϊόντα Εύρηκα έχουν καταφέρει να καταστούν συνώνυμα της αστραφτερής καθαριότητας των ρούχων. Όμως, η ηγετική αυτή μάρκα ουδέποτε έπαψε να εξελίσσεται, εντάσσοντας στο δυναμικό της νέα προϊόντα. Ένα από τα πιο πρόσφατα και πετυχημένα λανσαρίσματα είναι το Εύρηκα Carpet Care, μια σειρά καθαριστικών για χαλιά, υφασμάτινους καναπέδες, ταπετσαρίες κλπ. Με αυτή την κίνηση η Εύρηκα επεκτείνεται και «εμποτίζει» αυτά να νέα προϊόντα με την πείρα, την εμπειρία και τη γνώση της στη φροντίδα των ρούχων, και κατ’επέκταση των υφασμάτων.

Η σειρά Εύρηκα Carpet Care λανσαρίστηκε τον Μάρτιο του 2013 και μετά από 1,5 χρόνο κέρδισε μερίδια της τάξεως του 18% σε αξία και 25% σε τεμάχια, σε μια αγορά με συνολικό μέγεθος 2 εκατ. ευρώ. Στα επιμέρους τμήματα στα οποία δραστηριοποιείται, έχει κατακτήσει ακόμη υψηλότερα μερίδια (στοιχεία IRI Α’εξάμηνο 2014):

  • Στο τμήμα των σαμπουάν για πλύσιμο στο χέρι, το Εύρηκα Carpet Care κατέχει το 21% σε αξία και 28% σε τεμάχια
  • Στο τμήμα των σπρέι για τοπικούς λεκέδες σε μορφή αντλίας , φτάνει το 33% σε αξία και το 38,5 % σε τεμάχια

Στόχος: Tο όφελος για το εμπόριο αλλά και για τον καταναλωτή
Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι τα δύο τμήματα στα οποία δραστηριοποιείται η Εύρηκα είναι τα μόνα της συνολικής αγοράς που στο πρώτο εξάμηνο του 2014 παρουσίασαν μια άνοδο, και μάλιστα σημαντική. Το λανσάρισμα των Εύρηκα Carpet Care, με τη δυναμική τους παρουσία στα ράφια και ένα ισχυρό πλάνο υποστήριξης, δημιούργησαν νέο ενδιαφέρον στην κατηγορία αυτή, με σημαντικά αυξημένες πωλήσεις σε τεμάχια. Η Εύρηκα με την επικοινωνία της, σπρώχνει και εκπαιδεύει τους καταναλωτές να ψάξουν για μια λύση μέσα στις αίθουσες των σούπερ μάρκετ, μεγαλώνοντας έτσι τη βάση των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας. Όσον αφορά στα οφέλη των καταναλωτών, η Εύρηκα δίνει στην Ελληνίδα νοικοκυρά την εναλλακτική λύση σε παλιές, χρονοβόρες και μη-αποτελεσματικές σπιτικές μεθόδους οι οποίες την ταλαιπωρούν, αλλά και μια πολύ πιο οικονομική λύση σε σχέση με άλλους εναλλακτικούς τρόπους καθαρισμού -και όλα αυτά πάντα με τη σφραγίδα ποιότητας Εύρηκα.

Τα προϊόντα Εύρηκα Carpet Care
Η νέα σειρά Εύρηκα Carpet Care αποτελείται από ποιοτικά επώνυμα προϊόντα, που προσφέρονται στους καταναλωτές σε τιμή πώλησης καλύτερη από των επώνυμων ανταγωνιστών. Είναι κατάλληλα για χαλιά, ταπετσαρίες, μοκέτες, καναπέδες και άλλες υφασμάτινες επιφάνειες που πλένονται. Η σειρά περιλαμβάνει:

  • Σαμπουάν για πλύσιμο στο χέρι σε συσκευασίες 500ml και 1L: Καθαρίζει αποτελεσματικά και σε βάθος τις υφασμάτινες επιφάνειες, απενεργοποιεί τα μόρια που προκαλούν δυσοσμία και έτσι εξουδετερώνει πραγματικά τις δυσάρεστες οσμές, χωρίς απλώς να τις καλύπτει. Eξαφανίζει τους λεκέδες, ενώ ταυτόχρονα προστατεύει τα χρώματα και το ύφασμα, χαρίζει άρωμα φρεσκάδας που διαρκεί, στεγνώνει χωρίς να κολλάει και δεν χρειάζεται ξέβγαλμα.
  • Σπρέι για τον τοπικό καθαρισμό των λεκέδων σε συσκευασία 500ml: Διασπά και απομακρύνει ακόμη και τους πιο δύσκολους λεκέδες όπως λάδι, κρασί, σοκολάτα κλπ, εύκολα και γρήγορα, προστατεύει το ύφασμα και τα χρώματα και στεγνώνει γρήγορα.

Πλάνο υποστήριξης
Η επιτυχία του Εύρηκα Carpet Care ήρθε χέρι χέρι με ένα δυναμικό πλάνο υποστήριξης σ’όλο το peak τρίμηνο της αγοράς το 2014 (Απρίλιος –Ιούνιος). Στόχος της εταιρείας σε πρώτη φάση ήταν να δει και να γνωρίσει η νοικοκυρά τα νέα προϊόντα με ενέργειες above the line, και στη συνέχεια με below the line ενέργειες στο σημείο πώλησης, να έρθει σε επαφή μαζί τους και να της δοθεί το σωστό κίνητρο αγοράς και κατ’επέκταση δοκιμής των προϊόντων. Η αναγνωρισιμότητα της εισόδου των Εύρηκα Carpet Care στην κατηγορία χτίστηκε above the line με διαφήμιση στην τηλεόραση, advertorial αφιερώματα, social media promotions, παιχνίδια στο facebook και διαγωνισμούς, αλλά και αναρτήσεις εκπαιδευτικών video για τη νοικοκυρά, adword campaigns κλπ. Οι προωθήσεις, προσφορές, ειδικές ενέργειες στα σημεία πώλησης και γενικά below the line activities ήρθαν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα ολοκληρωμένο και σφαιρικό πλάνο υποστήριξης. Η Εύρηκα, ως ένας σημαντικός πλέον παίκτης στα καθαριστικά χαλιών, δεν επαναπαύεται με τα καλά αποτελέσματα του 2014, και δρομολογεί ένα αντίστοιχο δυναμικό πλάνο και για το 2015.

Η φιλοσοφία του ομίλου Εύρηκα
Τα προϊόντα Εύρηκα Carpet Care, είναι ακόμη ένα δείγμα της συστηματικής προσπάθειας του ομίλου Εύρηκα για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, που καλύπτουν με υψηλή ποιότητα τις καθημερινές ανάγκες και παράλληλα σέβονται τη τσέπη του καταναλωτή. Ο Έλληνας καταναλωτής έχει αγκαλιάσει την Εύρηκα εδώ και χρόνια. Σκοπός της είναι να συνεχίσει τη θετική της πορεία, αλλά και τη θετική της σχέση με τον καταναλωτή. Τα καλά προϊόντα, η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα τους, μαζί με τον σεβασμό προς τον καταναλωτή είναι αυτά που την κάνουν να ξεχωρίζει. Η Εύρηκα είναι μια ελληνική εταιρεία που συνεχώς εξελίσσεται βάζοντας στη ζωή μας νέα καινοτόμα προϊόντα, ποιότητα, ευκολία και οικονομία.

Ανθρωποκεντρικό προφίλ, προς όλους τους συνεργάτες
Ο διορατικός επιχειρηματίας Ξάνθος Σαρρής δημιουργεί το 1959 την εταιρεία Εύρηκα στην Κύπρo, η οποία σήμερα, 55 χρόνια μετά, έχει εξελιχθεί στον πετυχημένο όμιλο εταιρειών Εύρηκα. Η παραγωγή του πρώτου προϊόντος «Εύρηκα» ξεκινά σε μια μικρή «βιοτεχνία» ενός δωματίου. Αυτό το πρώτο, πραγματικά καινοτόμο προϊόν για την εποχή του, έμελλε να γίνει η αρχή μιας στιβαρής, δυναμικής και ευέλικτης επιχείρησης με πολυεθνικό προφίλ. Ακολουθώντας μια ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, που επεκτείνεται σε όλους τους συνεργάτες εντός και εκτός του ομίλου, η Εύρηκα συνεχίζει να έχει ως πρωταρχικό μέλημά της τη διευκόλυνση της καθημερινής ζωής του καταναλωτή με ποιοτικά προϊόντα, τα οποία είναι αποτέλεσμα συνεχούς έρευνας και αξιοποίησης της πολύχρονης τεχνογνωσίας.