Με παρουσία μεγαλύτερη των 10 ετών στην ελληνική αγορά το brand name EveryDay συνέδεσε το όνομά του με την πρωτοπορία και την υγιεινή προστασία, κερδίζοντας την προτίμηση όλο και περισσότερων γυναικών. Tα προϊόντα EveryDay, χάρη στη σύγχρονη τεχνολογία και τον ειδικό σχεδιασμό τους, έχουν διανύσει ανοδική πορεία πωλήσεων στην κατηγορία.
Με παρουσία μεγαλύτερη των 10 ετών στην ελληνική αγορά το brand name EveryDay συνέδεσε το όνομά του με την πρωτοπορία και την υγιεινή προστασία, κερδίζοντας την προτίμηση όλο και περισσότερων γυναικών. Tα προϊόντα EveryDay, χάρη στη σύγχρονη τεχνολογία και τον ειδικό σχεδιασμό τους, έχουν διανύσει ανοδική πορεία πωλήσεων στην κατηγορία. Τα σερβιετάκια και οι σερβιέτες EveryDay κερδίζουν συνεχώς την εμπιστοσύνη της σύγχρονης και άκρως απαιτητικής γυναίκας, κατέχοντας αντίστοιχα την πρώτη και δεύτερη θέση στις πωλήσεις της κατηγορίας.
Η εταιρεία ΜΕΓΑ, η μόνη αμιγώς ελληνική εταιρεία στην κατηγορία, βάζει τα θεμέλια του brand name EveryDay το 1991. Τη χρονιά αυτή λανσάρει τα σερβιετάκια EveryDay, που γρήγορα κυκλοφορούν σε αρκετούς τύπους (Deo, Regular, Long).
H εμπορική επιτυχία του προϊόντος υπαγόρευσε την αξιοποίηση, από στρατηγικής πλευράς, του ονόματος EveryDay ως «όχημα» για την ανάπτυξη μίας ευρείας γκάμας γυναικείων προϊόντων ατομικής υγιεινής.
Το 1994 λανσαρίστηκε το υγρό EveryDay Tender Wash για την ευαίσθητη περιοχή. Το 1995 κάτω από την «ομπρέλα» EveryDay εντάχθηκε η σερβιέτα EveryDay, που κυκλοφορεί με φτερά και χωρίς φτερά σε ατομικές συσκευασίες. Έναν χρόνο αργότερα κυκλοφόρησε η EveryDay Sensitive, ειδικά σχεδιασμένη με στόχο την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών (προστασία από ερεθισμούς). Σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατης έρευνας (της εταιρείας ερευνών MRB HELLAS SA), μία στις τέσσερις γυναίκες αντιμετωπίζει προβλήματα ερεθισμών, που αποδίδονται στη χρήση σερβιέτας. Η EveryDay Sensitive χάρη στο πρωτοποριακό κάλυμμά της συνδυάζει ιδανικά στεγνότητα και υγιεινή προστασία. Σήμερα κατέχει ένα σημαντικό μερίδιο, κερδίζοντας ένα κατ’ εξοχήν πιστό κοινό, που αυξάνεται σταθερά.
Το 1996 η σειρά EveryDay εμπλουτίστηκε με την κλασική «thick» σερβιέτα EveryDay Plus, που κυκλοφορεί σε δύο τύπους: Sensitive και Hyperdry.
Το 1997 λανσαρίστηκε η Maxi Night σε δύο τύπους: Sensitive και Hyperdry. Έκτοτε η EveryDay αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη σειρά σερβιετών στη αγορά, προσφέροντας στην καταναλώτρια τον ιδανικό τύπο ανάλογα με τις ανάγκες της:
- υγιεινή προστασία χωρίς ερεθισμούς με τη Sensitive,
- μέγιστη στεγνότητα με την Hyperdry,
Την ίδια χρονιά το brand EveryDay εισέρχεται στη διεθνή αγορά με την έναρξη πωλήσεων στα Βαλκάνια και τις ανατολικές χώρες.
Καινοτόμα προϊόντα για μεγαλύτερη προστασίαΤο 1999 η ΜΕΓΑ προχώρησε σε δύο καινοτομίες με στόχο τη διασφάλιση της μέγιστης δυνατής υγιεινής προστασίας της καταναλώτριας:
- Όλα τα σερβιετάκια EveryDay τοποθετούνται σε ατομικές συσκευασίες. Μέχρι σήμερα τα σερβιετάκια EveryDay είναι τα μόνα με όλους τους κωδικούς σε ατομική συσκευασία.
- Λανσάρεται το EveryDay All Cotton, το μόνο σερβιετάκι με κάλυμμα από 100% βαμβάκι –μια παγκόσμια καινοτομία.
Το σερβιετάκι EveryDay All Cotton κέρδισε γρήγορα την προτίμηση των καταναλωτριών, διότι εξασφαλίζει έξτρα υγιεινή προστασία και αποτελεί την ιδανική λύση, ακόμα και για τις γυναίκες που είναι επιφυλακτικές στην καθημερινή χρήση του προϊόντος. Έτσι συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Το 2002 λανσαρίστηκαν νέες ιδιαίτερα πρακτικές ατομικές συσκευασίες για τις σερβιέτες EveryDay. Παράλληλα η μάρκα EveryDay εμπλουτίστηκε με δύο νέα προϊόντα για την καθημερινή υγιεινή:
- το υγρό Soft Wash 2 σε 1, αφρόλουτρο με ειδικό pH, κατάλληλο και για την ευαίσθητη περιοχή και
- τα υγρά μαντήλια για την υγιεινή της ευαίσθητης περιοχής Tender Wipes,
που συμπληρώνουν ιδανικά την γκάμα EveryDay, δημιουργώντας την πιο ολοκληρωμένη πρόταση υγιεινής προστασίας για τη σύγχρονη γυναίκα. Σήμερα η σειρά EveryDay εξάγεται σε 20 χώρες.
Category management
Η ΜΕΓΑ συνεργάζεται δημιουργικά με τις αλυσίδες καταστημάτων στο category management, προτείνοντας ολοκληρωμένες λύσεις σχεδιασμού, ειδικά μελετημένες ανά τύπο καταστήματος και μέγεθος ραφιού. Στόχος είναι η εξασφάλιση του κατάλληλου replenishment, (περιορισμού των ελλείψεων), της αύξησης των πωλήσεων και της κερδοφορίας της κατηγορίας – δηλαδή ένα πραγματικά αποτελεσματικό για την αλυσίδα category management.
Σύμφωνα με έρευνες της εταιρείας, τόσο εκτός όσο και εντός καταστημάτων σούπερ μάρκετ, η κατηγορία παρουσιάζει αρκετά υψηλή πιστότητα. Για τον λόγο αυτό η κατάλληλη διάταξη του ραφιού παίζει σημαντικό ρόλο, προκειμένου να διευκολύνει την καταναλώτρια στη γρήγορη επιλογή της μάρκας και του τύπου που επιθυμεί. Σημαντική προϋπόθεση αποτελεί η καθετοποίηση του ραφιού ανά μάρκα, ώστε να μπορεί η καταναλώτρια να εντοπίσει γρήγορα τον τύπο που χρησιμοποιεί μεταξύ των προϊόντων της μάρκας επιλογής της.
Δεδομένου ότι, όπως αποδεικνύεται από σχετικές έρευνες, τα 3/4 των καταναλωτριών δεν πραγματοποιούν αγορά από ένα κατάστημα αν δεν βρουν το συγκεκριμένο προϊόν (μάρκα και τύπο) που επιθυμούν, το στήσιμο του ραφιού θα πρέπει να εξασφαλίζει τον απαραίτητο χώρο ανά κωδικό για βέλτιστο replenishment και περιορισμό των ελλείψεων στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό.
Υποστήριξη του προϊόντος στα καταστήματα
Η EveryDay υποστηρίζεται με συνδυασμό ενεργειών above και below the line. Πιστεύοντας πάντα ότι για να επιτύχει μία προωθητική ενέργεια, δεν αρκεί απλά να υπάρχει, αλλά και να φαίνεται στον καταναλωτή, η EveryDay συνδυάζει φυλλάδια και προβολές με promo- ή economy-packs, καθώς και tailor made ενέργειες με χρήσιμα δώρα για τις καταναλώτριες.
Μελλοντικοί στόχοι
Στόχος της EveryDay είναι η συνεχώς βελτιούμενη κάλυψη των αναγκών των καταναλωτριών μέσα από προϊόντα που συνδυάζουν άριστη ποιότητα, αλλά και σύγχρονο σχεδιασμό, πάντα στο πλαίσιο της ξεχωριστής πρότασης της εταιρείας στην αγορά: έμφαση όχι μόνο στην απορροφητικότητα, αλλά και στην πιο υγιεινή προστασία.