Η αφοσίωση των καταναλωτών έχει εξελιχθεί: Βασίζεται περισσότερο σε σχέσεις συναλλακτικής φύσης, πιο άμεσες και λιγότερο συναισθηματικές, υποστηρίζει ο EY Future Consumer Index. Τα προγράμματα επιβράβευσης (loyalty schemes) βοηθούν τους λιανέμπορους να «συνδεθούν» με τους καταναλωτές και να συλλέξουν δεδομένα. Οι καταναλωτές παγκοσμίως, παρακινούνται από οφέλη, όπως εκπτώσεις και αποκλει-στικές προσφορές.
Η αφοσίωσή τους όμως διαρκεί συνήθως όσο και τα οφέλη: Το 46% των ερω-τηθέντων εξαργύρωσε κουπόνι, αλλά μόνο το 31% κατέβασε εφαρμογή του αντίστοιχου λιανοπω-λητή ή brand. Το 23% συμμετείχε σε ομάδες επιβράβευσης από λιανέμπορους. Το 22% εγγράφηκε σε λίστα αλληλογραφίας το τελευταίο εξάμηνο.
Τα προτιμώμενα χαρακτηριστικά των προγραμμά-των επιβράβευσης, σύμφωνα με την έρευνας της ΕΥ, είναι η δωρεάν αποστολή (67%). Έπονται οι χαμηλότερες τιμές σε επιλεγμένα προϊόντα εντός καταστήματος: 49%.
Οι ανησυχίες των καταναλωτών για την ασφάλεια των πληροφοριών τους δείχνουν αυξημένες στους τελευταίους 12 μήνες, λόγω μεγαλύτερης επίγνωσης σχετικά με παραβιάσεις δεδομένων, διαρροές και κυβερνοεπιθέσεις: Το 61% ανησυχεί για την κλοπή ή απάτη ταυτότητας (55% πέρσι), το 59% ανησυχεί για την ασφάλεια και παραβιάσεις δεδομένων (53% πέρσι). Το 54% ανησυχεί ότι η εταιρεία στην οποία παρέχουν δεδομένα ίσως δεχτεί επίθεση (48% πέρσι).
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter