«Πρωταγωνίστρια» στη φετινή Euroshop, τη μεγαλύτερη έκθεση στον κόσμο για το χώρο του retail, η οποία διεξάγεται αυτές τις μέρες στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας, αναδεικνύεται η κατηγορία του retail technology, η οποία είναι η κατηγορία με τους περισσότερους εκθέτες. Συγκεκριμένα, την κατηγορία του retail technology αντιπροσωπεύουν 659 εκθέτες, επί συνόλου 2.179 εκθετών (δηλαδή περίπου το 30%), παρουσιάζοντας διαφόρων ειδών λύσεις για κάθε ανάγκη του λιανεμπορίου και της εφοδιαστικής αλυσίδας, όπως ράφια, ψυγεία, φωτισμό, marketing, εξοπλισμό, καθαριότητα, ασφάλεια κλπ.

Όπως αναφέρει στο FOODReporter ο Σάββας Τορτοπίδης, retail expert και πρώην Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Μασούτης, που βρίσκεται στο Ντίσελντορφ, για την έκθεση, οι κύριοι πυλώνες των λύσεων προσφέρουν οι εκθέτες του κλάδου είναι: self-checkout συστήματα, συστήματα ηλεκτρονικής παραγγελίας εντός του καταστήματος, ηλεκτρονικές ετικέτες και ψηφιακά προφίλ ραφιών, digital signage, robots, rfid λύσεις για self checkout και διαχείριση αποθέματος, πολλά μηχανήματα ανακύκλωσης συσκευασιών με διαφορετικά σενάρια υλοποίησης, και πολλές λύσεις για τη βελτιστοποίηση του αποθέματος και τη βελτιστοποίηση τιμών και προσφορών.

Όλα τα παραπάνω, όπως σημειώνει ο ίδιος, αθροίζουν στη βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας, στη φροντίδα για το περιβάλλον, με παράλληλη εναρμόνιση ως προς τις σχετικές νομοθεσίες και οδηγίες, και στην ενίσχυση της κερδοφορίας των αλυσίδων μέσω του εξορθολογισμού αποθεμάτων και προσφορών.

Οι ελληνικές συμμετοχές
Σημειωτέον ότι οι ελληνικές εταιρείες που συμμετέχουν στη Euroshop 2023 είναι οι εξής:

  • Angelina Mannequins
  • Artsteel Androniadis
  • Crystal Coolers & Freezers
  • Exponymo Ramantanis – Stathatos
  • Fotodiastasi – FPS Illumination
  • Markakos Constructions
  • VETA
  • Viva Wallet

Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter