Η Tesco εμπνεύστηκε από τα έθνικ εστιατόρια και τα street food για να επαναλανσάρει την σειρά κατεψυγμένων έτοιμων γευμάτων Finest.

Στον σχεδιασμό των νέων προϊόντων προστέθηκαν στοιχεία από δημοφιλή ασιατικά και αμερικανικά πιάτα, όπως χοιρινό τεριγιάκι με ρύζι Jasmine, μοσχάρι massaman, αρνί με κους κους, χοιρινό με μπαχαρικά και νάτσος, και fajitas κοτόπουλου. Παράλληλα, η βρετανική αλυσίδα παρουσίασε τη σειρά γευμάτων Indian Kitchen με νέα συσκευασία, πιο φιλική στον χρήστη, που του επιτρέπει να ζεστάνει χωριστά κυρίως φαγητό και ρύζι.

Τα νέα αυτά προϊόντα ανήκουν σε μια κατηγορία της οποίας οι πωλήσεις ανέρχονται σε περίπου 72,5 εκατ. λίρες, από τα οποία τα 45,1 εκατ, λίρες είναι οι πωλήσεις των προϊόντων μάρκας λιανεμπορίου (στοιχεία Nielsen 2016).