Στο «Θέατρον, Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος», πραγματοποιήθηκε στις 16 Δεκεμβρίου, η 5η τελετή απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) υπό την αιγίδα του ΥΠΑΑΝ, του ΕΟΤ, του ΣΕΒ, του ΣΕΤΕ και του ΣΕΚΕΕ. Το ΕΙΕΠ φέτος συμπληρώνει 10 χρόνια λειτουργίας, ενώ ο θεσμός των εν λόγω βραβείων, με κεντρικό μήνυμα #proudtoserve, συμπληρώνει μια πενταετία.

Οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις φέτος διαγωνίστηκαν σε έντεκα διαφορετικές κατηγορίες, που καλύπτουν όλα τα πεδία της εξυπηρέτησης πελατών. Την επιστημονική βαρύτητα του θεσμού ενίσχυσε η συμμετοχή του καθηγητή Marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, κ. Γεώργιου Πανηγυράκη, ως πρόεδρου της Κριτικής Επιτροπής των Βραβείων. Στη φετινή απονομή δόθηκε τιμητική διάκριση στον ΕΟΤ, με το Βραβείο Αττικές Διαδρομές, για το σύνολο της προσφοράς του στον ελληνικό τουρισμό. Οι κατηγορίες που βραβεύθηκαν ήταν: Ομάδα της Χρονιάς, Βραβείο ΟΤΕ: Εξυπηρέτηση Πελατών-Back Office –Samsung Electronics Hellas– και Βραβείο COSMOTE, Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας (έως 40 άτομα) –Data Communication.