Τις έννοιες του σεβασμού και της αξιοπιστίας, της ειλικρίνειας και της συνέπειας, της ηθικής, της εντιμότητας και του ενδιαφέροντος για την κοινωνία και την προστασία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, του ανθρωπισμού και της πελατοκεντρικής στρατηγικής, όλοι είναι σίγουροι ότι τις αντιλαμβάνονται.

Πόσοι, όμως, κατανοούν στην ουσία τον καθοριστικό ρόλο που παίζουν στην επιβίωση μιας επιχείρησης ή ενός κόμματος στη ζωή μιας χώρας; Πόσοι κατανοούν ότι η αξιακή βάση είναι ο οδηγός κι όχι απλώς ένα πρόσθετο στοιχείο πολιτικής; Ότι βρίσκεται στην καρδιά της κάθε επιχείρησης; Ότι δεν διαφημίζεται, αλλά διαπιστώνεται από την κοινωνία;

Το βιβλίο «Εταιρική Εικόνα» δίνει απαντήσεις σε αυτά και σε άλλα παρεμφερή ερωτήματα, με απλό και κατανοητό τρόπο και παραδείγματα από την καθημερινή ζωή. Περιγράφοντας ακριβώς εικόνες της καθημερινότητας, εξηγεί τα συναισθήματα που εκπέμπει μια σωστά διοργανωμένη εταιρική εκδήλωση, ένας αποφασιστικός ηγέτης, ένας ευχάριστος σύμβουλος δημοσίων σχέσεων ή, αντίθετα, ένας κατσουφιασμένος υπάλληλος υποδοχής, ένας κακοντυμένος πωλητής, ένας άβουλος διευθυντής.

Ο συγγραφέας του βιβλίου, Γιώργος Παπατριανταφύλλου, έχει σπουδάσει Επικοινωνία και ΜΜΕ και διδάσκει Δημόσιες Σχέσεις. Είναι διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων του ραδιοφωνικού σταθμού Kiss 92,9 και έχει εργαστεί σε ραδιοτηλεοπτικά κι έντυπα ΜΜΕ, καθώς και στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του Οργανισμού Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδος. Είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων (το 2005 εκλέχθηκε μέλος της διοίκησης και του προεδρείου της).

Info: Συγγραφέας: Γιώργος Παπατριανταφύλλου, Εκδόσεις: Αθ. Σταμούλης, Χρόνος έκδοσης: 2011, Σχήμα: 17Χ24, Σελ. 144, Τιμή: 14,51 ευρώ, ISBN: 978-960-351-854-9.