Ποικίλα στοιχεία ερευνών, τάσεις και προβληματισμούς για το μέλλον μοιράστηκαν οι διακεκριμένοι ομιλητές με το κοινό της 31ης γενικής συνέλευσης του ΕΣΒΕΠ, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 23 Μαρτίου. Στο πλαίσιό της, επισημάνθηκαν οι πρόσφατες και οι άμεσα επικείμενες αλλαγές στην αγορά των FMCG, ενώ η πρόεδρος του συνδέσμου, κ. Κ. Ηλία, τόνισε πως βασικός πυλώνας δράσης της νέας διοίκησής του θα είναι η ανάπτυξη πολλαπλών συνεργασιών με φορείς, πανεπιστήμια και media, με στόχο την παροχή περαιτέρω υπηρεσιών στα μέλη του ΕΣΒΕΠ και την ενδυνάμωση της επίδρασής του προς όφελος του υγιούς και έντονου ανταγωνισμού. Ο κ. Β. Σταύρου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, αναφέρθηκε στις «σημαντικές αλλαγές στο λιανεμπόριο τροφίμων, που ήρθαν για να μείνουν» και στις διαφαινόμενες μακροοικονομικές και κοινωνικές αλλαγές «που θα επηρεάσουν τον τρόπο που δουλεύουμε», ενώ ο κ. Π. Γκεζερλής, CEO της Convert Group, παρουσίασε στοιχεία για την εκρηκτική άνοδο κατά 262% των ηλεκτρονικών πωλήσεων πέρυσι, η οποία επιβεβαιώθηκε το πρώτο δίμηνο φέτος, με την ανάπτυξή τους κατά 504%.Εκ μέρους της NielsenIQ μίλησε ο κ. Αλ. Φλώρος, διευθυντής Υπηρεσιών Λιανεμπορίου της εταιρείας για Ελλάδα και Βουλγαρία, ο οποίος ανέλυσε τα στοιχεία πωλήσεων των FMCG το 2020, χρονιά στην οποία ο κλάδος των σούπερ μάρκετ είχε ρεκόρ πωλήσεων, σχεδόν 11 δισ. ευρώ, αλλά η καταναλωτική εμπιστοσύνη έπεσε κατά 9 μονάδες.