Κάτω του μέσου ετήσιου πληθωρισμού κινούνται οι τιμές σε 135 βασικά προϊόντα στα μεσαία και μεγάλα σούπερ μάρκετ στη χώρα μας τα τελευταία 5 χρόνια, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, η οποία παρουσιάστηκε στη γενική συνέλευση του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ).

Στην παρουσίαση ο κ. Αλ. Φλώρος, Διευθυντής Υπηρεσιών Λιανεμπορίου της Nielsen, μίλησε για τις παγκόσμιες τάσεις του λιανεμπορίου και τις συμπεριφορές των καταναλωτών, ενώ ο κ. Σ. Κομνηνός, ΓΓ Εμπορίου του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας, δήλωσε ότι στόχος του υπουργείου είναι η αύξηση της ανταγωνιστικότητας και η επίλυση χρόνιων δομικών προβλημάτων της ελληνικής οικονομίας. Αναφερόμενος στα επώνυμα προϊόντα, ο κ. Κομνηνός τόνισε ότι αποτελούν μονόδρομο για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και ανήγγειλε τη δημιουργία σήματος ελληνικών προϊόντων. Τέλος, ο πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ, κ. Ν. Καραγεωργίου, τόνισε ότι στις σημερινές συνθήκες οικονομικής δυσπραγίας η παρουσία των μαρκών μπορεί να αποτελέσει αναπτυξιακό μοχλό.