Πάνω από το 93% των Βρετανών χρησιμοποιούν εκπτωτικά κουπόνια όταν αγοράζουν τρόφιμα, αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την αλυσίδα Sainsbury’s.

Η έρευνα αφορούσε σε 2.066 πελάτες της αλυσίδας και πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους από την εφαρμογή του προγράμματος Brand Match (βλ. τεύχος 420, σελ. 26). Από την έρευνα διαπιστώθηκε, επίσης, πως 30% των πελατών της αύξησαν τη χρήση των κουπονιών κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς. Τα ποσοστά ήταν πιο υψηλά στις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές, με τις Sasex, Kent, Warwickshire και East Birmingham να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις στη χρήση των κουπονιών του συστήματος Brand Match. Η Sainsbury’s δήλωσε πως περίπου 250 εκατ. κουπόνια εκδόθηκαν από τον Οκτώβριο 2011, τον μήνα λανσαρίσματος του προγράμματος. Κατά μέσο όρο, στο διάστημα ενός έτους, εκτυπώνονταν 11 κουπόνια το δευτερόλεπτο!