Η έρευνα DMP διεξάγεται σε 500 και πλέον καταστήματα σούπερ μάρκετ 37 πόλεων της χώρας, ενώ προσφέρεται η δυνατότητα, με επέκταση του δείγματος, να καλύψει και άλλα κανάλια διανομής (παραδοσιακά καταστήματα τροφίμων, φαρμακεία, καταστήματα ψιλικών και περίπτερα). Η έρευνα έχει καθιερωθεί ως απαραίτητο εργαλείο ανάπτυξης των πωλήσεων, προσδιορισμού των μεριδίων ραφιού, θέσπισης νέων δεικτών αποτελεσματικότητας (για πωλητές, merchandisers, διανομείς, αντιπροσώπους) και ακριβούς χαρτογράφησης του ανταγωνισμού.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε είτε με το αρμόδιο στέλεχος της IRI για τον χειρισμό του λογαριασμού τής εταιρείας σας έως τις 12 Οκτωβρίου είτε με τον κ. Β. Καραλή, τηλ. 210 2787 633, e-mail: vassilis.karalis@infores.gr