Το 1ο Omnichannel Retail Conference πραγματοποιείται για πρώτη φορά από την BOUSSIAS Events με κεντρικό θέμα «Achieving Balance in the Omnichannel Experience», την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2024.

Η αγοραστική συμπεριφορά και οι προσδοκίες των shoppers για ενοποιημένη εμπειρία αγορών (unified omnichannel experience) δημιουργούν νέες δυναμικές στη σχέση μεταξύ retailers και brands. Πρόκειται για δυναμική σχέση, η οποία άλλοτε είναι συνεργατική και άλλοτε ανταγωνιστική, αλλά πάντα επικεντρωμένη στην εμπειρία του shopper. Στην εποχή μας, για να επιτύχουν τους στόχους τους, τόσο οι retailers όσο και τα brands, είναι ανάγκη να εκσυγχρονίζουν τη σχέση τους, αξιοποιώντας παράλληλα την τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence, AI), στο πλαίσιο της κοινής omnichannel στρατηγικής.

Το συνέδριο, με την αρωγή διεθνών και local experts, θα επιχειρήσει να σχεδιάσει έναν οδικό χάρτη, ο οποίος θα παρουσιάζει με πρακτικά βήματα τις σύγχρονες omnichannel retail στρατηγικές που οδηγούν στην επιτυχία.

Μάθετε περισσότερα για το συνέδριο στo https://omnichannel-retail.boussiasevents.gr/ και αξιοποιήστε τη super early bird εγγραφή, για να εξασφαλίσετε τη συμμετοχή σας έως 29 Σεπτεμβρίου 2024.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter