Στο άνοιγμα επτά νέων καταστημάτων, δύο εταιρικών και πέντε υπό τη μορφή franchise, προχωρά η i-mall Micro Market έως το τέλος του 2023, όπως αποκάλυψε αποκλειστικά στο FOODReporter ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Καραβασίλης.

Πρόκειται για δύο νέα καταστήματα στην Αθήνα, το πρώτο στην πλατεία Βραζιλίας στα Ιλίσια και το δεύτερο στη συμβολή των οδών Βεάκη και Ρούζβελτ στο Περιστέρι, πολύ κοντά στο δημαρχείο. Το i-mall Micro Market πραγματοποιεί επιτόπιες επιθεωρήσεις για καιρό και ενδιαφέρεται για σημεία με έντονη κίνηση από τις 18:00 κάθε ημέρας και μετά, όπως εξήγησε ο κ. Καραβασίλης.

Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, ανοίγουν franchise καταστήματα της αλυσίδας στην Πάτρα (πλατεία Γεροκωστοπούλου), Τρίκαλα (οδός Τσιτσάνη) και τρία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Η αλυσίδα διατηρεί αρκετά μεγάλες προσδοκίες και για νέα καταστήματα franchise το 2024, επειδή θεωρεί ότι αναδιαμόρφωσε επιτυχημένα το επιχειρηματικό της πλάνο για franchisees: Πλέον, κοστολογεί την άδεια σε €65.000 αντί για €150.000 που ζητούσε, για κατάστημα μεταξύ 16 και 20 τ.μ., έναντι 60 έως 80 τ.μ. του παλιού πλάνου. Σε κάθε νέο κατάστημα θα προσαρμόζεται, εντός του κόστους ένα διπλό, ανακατασκευασμένο, ρομποτικό μηχάνημα μήκους 3,20μ., πλάτους 1,10μ. και ύψους 2,20μ., το οποίο θα εκτελεί όλες τις λειτουργίες απομακρυσμένα, έναντι δύο ρομποτικών μηχανημάτων που περιελάμβανε το αρχικό πλάνο.

Στρατηγική συνεργασία με Polis Park
Συν τοις άλλοις, μέσα στην τρέχουσα χρονιά το παρθενικό ρομποτικό κατάστημα μικρολιανικής της καινοτόμας αλυσίδας micro market, που πρωτοάνοιξε το 2022, μετακόμισε από την οδό Αγίας Φωτεινής σε εξωτερική εγκατάσταση εντός της πλατείας Νέας Σμύρνης (Αθανασίου Καρύλλου), πλάι στο συντριβάνι, δίπλα από την επιχείρηση πάρκινγκ οχημάτων Polis Park. Εξάλλου, η i-mall Micro Market σύναψε στρατηγική συνεργασία με την Polis Park με σκοπό τη δημιουργία καταστημάτων όπου υπάρχει Polis Park και συγκεκριμένα, στο Νοσοκομείο Παίδων στο Γουδί, στο Πεδίο του Άρεως και στον σταθμό μετρό Εθνική Άμυνα εντός του 2024.

Τι προσέφερε η ανακατασκευή των ρομποτικών μηχανημάτων
«Υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες μας. Καταστήσαμε περισσότερο βιώσιμο το επιχειρηματικό μας πλάνο, με χαμηλότερο κεφάλαιο και γρηγορότερη απόσβεση, δίχως να χάνουμε σε κωδικούς. Η ανακατασκευή των ρομποτικών μηχανημάτων, μια δαπανηρή επένδυση, μας επέτρεψε να προσθέσουμε επιπλέον 25% στο συνολικό εμπόρευμα κάθε μηχανήματος. Με την εφαρμογή ενός διπλού ρομποτικού μηχανήματος, φέρνουμε το ίδιο αποτέλεσμα σε σύνολο κωδικών προϊόντων προς πώληση και εξοικονομούμε και χώρο, άρα αποφεύγουμε υψηλότερα ενοίκια», ανέλυσε ο κ. Καραβασίλης.

Οι ποιοτικές έρευνες, που «τρέχουν» μέσα από το ίδιο το ρομποτικό μηχάνημα παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον. «Έχουμε μηχανισμούς πρόβλεψης της ζήτησης και βάσει αυτών, έχουμε καταλήξει ότι η μικρολιανική αγορά απαιτεί μεγάλη εναλλαγή κωδικών: Εφαρμόζουμε σταθερούς κωδικούς κατά 60%, σε μεγαλύτερες ποσότητες κι ακόμη, 40% σε νέους φρέσκους κωδικούς, που υπαγορεύονται από μόδα, μοντέρνες τάσεις, διαφορετικότητα, νέα δοκιμή», είπε ο κ. Καραβασίλης. Πλέον, κάθε κατάστημα i-mall Micro Market μπορεί να διαθέτει 150 διαφορετικά είδη κωδικών και 1.200 προϊόντα συνολικά.

Η ανακατασκευή των ρομποτικών μηχανημάτων έφερε ακόμα περισσότερη τεχνολογία αιχμής, ώστε να μπουν να αξιοποιηθούν και σε άλλες υπηρεσίες στο μέλλον. Όλα τα μηχανήματα φέρουν βιομετρικά scanner, που θα μπορούν να ταυτοποιούν αντίστοιχα έγγραφα, αν και εφόσον εφαρμοστεί η σχετική λειτουργία. «Επειδή η πληρωμή γίνεται μόνο με κάρτα (ή και ηλεκτρονικά πορτοφόλια, όπως Google Pay και Apple Pay), έχουμε παρατηρήσει ότι άνω του 70% των συναλλαγών γίνονται από άτομα κάτω των 18 ετών, χρησιμοποιώντας δηλαδή κλώνους χρεωστικών καρτών υπό γονεϊκό έλεγχο (parental control), κάτι που δείχνει την εξοικείωση της νέας γενιάς με την τεχνολογία.

Άλλωστε, το κοινό στο οποίο κυρίως απευθύνεται η αλυσίδα είναι τα άτομα ηλικίας από 14 έως 35 ετών», σημείωσε ο κ. Καραβασίλης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter