Η ΕΨΑ σε συνεργασία με μια ομάδα φορέων και επιχειρήσεων, στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης, ολοκλήρωσε με ιδιαίτερη επιτυχία το σχέδιο προβολής των επιχειρήσεων και φορέων με κοινωνικό έργο μέσω των αλουμινένιων συσκευασιών 0,33 ml των αναψυκτικών της εταιρείας.

Συγκεκριμένα: στο εξωτερικό μέρος της συσκευασίας απεικονίζονταν κοινωνικά μηνύματα του έργου Κοινωνική Αμφικτιονία EQUAL, ενώ στο εσωτερικό τής συσκευασίας υπήρχε πληροφοριακό υλικό και δώρα προς τον καταναλωτή.

Το πρωτοποριακό αυτό σχέδιο προβολής/προώθησης του έργου των επιχειρήσεων, δηλώνει σχετικά η εταιρεία, είχε μεγάλη διείσδυση στην αγορά και στη συνείδηση των καταναλωτών, όπως αποδεικνύεται από τις αυξημένες πωλήσεις που υπολογίζονται σε αρκετά εκατομμύρια κουτάκια ετησίως. Διακρίθηκε δε ως μια από τις καλύτερες πρακτικές συνεργασίας μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα πανευρωπαϊκά και παρουσιάστηκε από τον Παναγιώτη Μίλη, δημιουργό και εμπνευστή της σχετικής πρωτοβουλίας, στους εταίρους του προγράμματος SEND (Social Economy Network Development Project) στο κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες.