Σύμφωνα με πρόσφατη αλλαγή των διαφημιστικών κανόνων, όπως αυτή αποφασίστηκε από την αρμόδια επιτροπή της Μ. Βρετανίας ASA (Advertising Standards Authority), οι εκπτωτικές αλυσίδες μπορούν πλέον να συγκρίνουν στις διαφημιστικές τους εκστρατείες τις τιμές των PL προϊόντων τους με τις τιμές των supplier brands.

Η αλλαγή προκλήθηκε επί της ουσίας από τη σύγκριση τιμών που έκανε η Aldi στις πολύ επιτυχημένες διαφημίσεις της, μεταξύ δικών της προϊόντων και αντίστοιχων προϊόντων των προμηθευτών. Μέχρι πρότινος, σύμφωνα με τον κανονισμό της ASA, μπορούσε να γίνει σύγκριση τιμών μόνο μεταξύ ομοειδών προϊόντων.

Πλέον, η σύγκριση μπορεί να γίνει και μεταξύ supplier και retailer brand, με την προϋπόθεση ότι η σύγκριση γίνεται με υπευθυνότητα, κάτι που η ASA αναγνώρισε στην περίπτωση της διαφημιστικής καμπάνιας της Aldi, τονίζοντας μέσω εκπροσώπου της πως είναι σημαντικό σήμερα να δίνεται στους καταναλωτές όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πρόσβαση στην ενημέρωση για τις διαθέσιμες στην αγορά επιλογές. Η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια της απόφασης της Lidl να αναθέσει για πρώτη φορά σε εξωτερικό συνεργάτη την οργάνωση multichannel διαφημιστικής εκστρατείας, ως απάντηση στην επιτυχία της Aldi.