Η Safeway ανακοίνωσε τη νέα της πρωτοβουλία, το Just for U. Πρόκειται για την υλοποίηση μιας ψηφιακής πλατφόρμας, βάσει της οποίας η αλυσίδα θα προσφέρει προσωποποιημένες προσφορές στους πελάτες της.

Με το Just for U, ο πελάτης της αλυσίδας θα έχει πρόσβαση σε κουπόνια, ειδικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες για τις οποίες θα ενημερώνεται από το site αλλά και από το κινητό του τηλέφωνο και θα στηρίζονται σε στοιχεία στα οποία έχει πρόσβαση η αλυσίδα μέσω της κάρτας πιστότητας κάθε πελάτη.

Όπως υποστηρίζει ο Steve Burd, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, η πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν οι λιανέμποροι και οι προμηθευτές δεν έγκειται στο να μπορούν να προσφέρουν στους καταναλωτές προσωποποιημένες προσφορές, αλλά στο να υπάρξει αποτελεσματικός μηχανισμός ενημέρωσής τους γι’ αυτές.

Αντίθετα με το μοντέλο των ενημερωτικών e-mail, των στοχευμένων επιστολών και των ηλεκτρονικών μηνυμάτων, το νέο σύστημα επιτρέπει στον πελάτη να δει τις προσφορές τη στιγμή που ο ίδιος επιθυμεί. Τα πρώτα αποτελέσματα αναμένεται να καταγραφούν στο τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2012.

Οι αναλυτές εκφράζουν επιφυλάξεις για το κατά πόσον αυτή η πρωτοβουλία θα μπορέσει να δώσει τη σημαντική ώθηση που χρειάζονται οι πωλήσεις της αλυσίδας, που είναι πτωτικές. Η πιλοτική εφαρμογή διήρκεσε πάνω από έναν χρόνο και έγινε σε καταστήματα του Σικάγο και της βόρειας Καλιφόρνιας.

Η Safeway παρουσίασε την τελική μορφή του Just for U τον περασμένο Φεβρουάριο σε καταστήματά της στη νότια Καλιφόρνια και ανέφερε πως οι χρήστες ξεπέρασαν σε αριθμό εκείνους της πρώτης εφαρμογής, στη βόρεια Καλιφόρνια (από την πιλοτική εφαρμογή είχαν μεσολαβήσει πάνω από 100 αλλαγές στο σχετικό site).