Παρακολουθώντας τις εξελίξεις στις αγοραστικές συνήθειες, και συγκεκριμένα τα στοιχεία από την έρευνα της Kantar Worldpanel, που δείχνουν πως το μέσο καλάθι του σούπερ μάρκετ περιέχει 11 προϊόντα και έχει αξία 15 λίρες και πως σε εβδομαδιαία βάση οι καταναλωτές επισκέπτονται το σούπερ μάρκετ 5 φορές (κατά μέσο όρο), η Morrison’s αποφάσισε να επαναφέρει στα καταστήματά της τα ταμεία γρήγορης εξυπηρέτησης, υποστηρίζοντάς τα με προσωπικό το οποίο θα φροντίζει ώστε οι πελάτες να φεύγουν ικανοποιημένοι από το κατάστημα, δίνοντας και χρήσιμα tips αγορών.

 Σε κάθε ένα από τα 504 καταστήματά της στη χώρα, η αλυσίδα θα έχει δύο express checkouts. Το ένα ταμείο θα λειτουργεί 8πμ – 8μμ και το δεύτερο στις ώρες αιχμής, 12μμ – 2μμ και 4μμ – 6μμ. Επίσης, η απόφαση για τη λειτουργία των ταμείων θα λαμβάνεται από το ίδιο το προσωπικό και όχι πλέον από το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα της αλυσίδας.