Μια ιδιαίτερα επίκαιρη έρευνα πραγματοποίησε ο βρετανικός οργανισμός έρευνας IGD, για το φαγητό εκτός σπιτιού και τις σχετικές επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Η έρευνα συμπεραίνει πως τα δύο τρίτα των πολιτών ήδη τρώνε εκτός σπιτιού τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, ενώ η αγορά food to go αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 6% ετησίως και να φθάσει τα 23,5 δισ. λίρες το 2022.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το 39% των ερωτηθέντων ανέφερε την υγεία ως ένα από τα τρία σημαντικότερα κριτήρια επιλογής για φαγητό εκτός σπιτιού, το 31% δήλωσε πως θα έτρωγε έξω συχνότερα εάν υπήρχαν περισσότερες υγιεινές επιλογές και το 34% πως αποφεύγει συγκεκριμένα καταστήματα, επειδή τα τρόφιμα που διαθέτουν δεν είναι αρκετά υγιεινά.

Οι αναλυτές επισημαίνουν πως ο ρυθμός ανάπτυξης της αγοράς food to go μπορεί να επιταχυνθεί, εάν στους καταναλωτές προσφερθούν προτάσεις που καλύπτουν την απαίτησή τους για πιο υγιεινές επιλογές.

Σύμφωνα με την Joanne Denney-Finch, Chief Executive, IGD, καμία μεγάλη εταιρεία δεν έχει κατακτήσει ακόμη ηγετικό ρόλο σε αυτόν τον τομέα, οπότε το πεδίο του ανταγωνισμού είναι ανοιχτό.