Στο πλαίσιο προσπάθειας ενίσχυσης της θέσης της στις αγορές όπου δραστηριοποιείται, η Carrefour επενδύει σε νέα κανάλια αγορών και σε ψηφιακές εφαρμογές σε χώρες όπως η Γαλλία, το Βέλγιο, η Κίνα και η Ρουμανία. Στο Βέλγιο λάνσαρε την υπηρεσία Ship To.

Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν προϊόντα από το κατάστημα της επιλογής τους (από μια γκάμα 10.000 κωδικών), χρησιμοποιώντας τη σχετική εφαρμογή και να τα παραλάβουν στο σπίτι τους μέσα σε 90’, εάν κατοικούν σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων. Μέσω της εφαρμογής μπορούν να παρακολουθούν επίσης την πορεία της παραγγελίας τους, αλλά και να βλέπουν πληροφορίες για τα προϊόντα τους. Η υπηρεσία σχεδιάζεται να επεκταθεί και σε αγορές που πραγματοποιούνται από καταστήματα άλλων λιανεμπόρων. Η αλυσίδα ανακοίνωσε ακόμη πως θα λανσάρει online κατάστημα αποκλειστικά με τοπικά προϊόντα, σε συνέχεια πιλοτικής εφαρμογής σε ένα από τα υπέρ μάρκετ του δικτύου της.

Στη Γαλλία ανακοινώθηκε η επέκταση της συνεργασίας της αλυσίδας με τη Google, που αφορά στη δημιουργία εργαστηρίου όπου οι ειδικοί του Google Cloud AI και της Carrefour θα σχεδιάζουν καινοτόμες online κατανλωτικές εμπειρίες. Στην Κίνα η Carrefour κατάφερε να αυξήσει τη διείσδυση του WeChat κατά 28% σε ετήσια βάση. Πρόκειται για τον ηλεκτρονικό τρόπο πληρωμής που προσφέρει η αλυσίδα στους πελάτες της. Τέλος, στη Ρουμανία, αύξησε τη συμμετοχή της στην πλατφόρμα delivery Bringo, από το 51% (εξαγορά 2017) στο 70%.