Το 7% έως 10% του τζίρου που πραγματοποιεί σήμερα το οργανωμένο λιανεμπόριο στον τομέα των φρέσκων φρούτων και λαχανικών, ή περί τα 35 εκατ. ευρώ, διεκδικεί η Φιλαγροτική ΑΕ, που αναπτύσσεται καθιερώνοντας στον κλάδο αγροτικά προϊόντα με το σήμα «Φίλια Γη». Έχοντας ήδη λανσάρει στην αγορά μήλα και αχλάδια, σήμερα ετοιμάζεται για τη διάθεση πορτοκαλιών, ενώ ανάλογη προσπάθεια θα αναλάβει για τη διάθεση ροδάκινων, κερασιών και σταφυλιών. Στις επιδιώξεις της είναι από το 2008 να επεκταθεί και στην κατηγορία των τυποποιημένων κηπευτικών.

rn

 

rn

 

Στην απόσπαση μεριδίων 7% έως 10% από το σύνολο του τζίρου, που πραγματοποιεί σήμερα το οργανωμένο λιανεμπόριο στον τομέα των φρέσκων φρούτων και λαχανικών, ή αλλιώς σε ποσό το οποίο σε τιμές χονδρικής αντιστοιχεί σε 35 εκατ. ευρώ, στοχεύει η Φιλαγροτική ΑΕ, που αναπτύσσεται με έντονους ρυθμούς καθιερώνοντας στον κλάδο αγροτικά προϊόντα με το σήμα «Φίλια Γη». Έχοντας ήδη λανσάρει στην αγορά μήλα και αχλάδια, η εταιρεία το διάστημα αυτό οργανώνεται για τη διάθεση και πορτοκαλιών στην οργανωμένη λιανική, ενώ θα ακολουθήσουν ανάλογες προσπάθειες για τα ροδάκινα, τα κεράσια και τα σταφύλια. Στις επιδιώξεις της είναι από το 2008 να επεκταθεί και στην κατηγορία των τυποποιημένων κηπευτικών.

Στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι να επιτύχει συμφωνίες με όλες τις βασικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ για την τροφοδοσία τους με φρέσκα φρούτα και λαχανικά, συνάπτοντας ετήσια συμβόλαια. Ήδη τα προϊόντα “Φίλια Γη” διατίθενται από τα ράφια των εταιρειών My Market (Μετρό), Ατλάντικ, Bazaar, INKA και Γαλαξίας. Επίσης, σχεδιάζει να καθιερώσει το brand «Φίλια Γη» σε κατηγορίες αγροτικών προϊόντων, όπως το ελαιόλαδο, ενώ δεν αποκλείεται στο μέλλον να επεκταθεί και σε εξαγωγικές δραστηριότητες.