Η οικονομική κρίση φαίνεται να ευνοεί τις εκπτωτικές αλυσίδες. Στην περίπτωση της Aldi, αυτό επιβεβαιώνεται και από την ανάπτυξη του δικτύου της σε νέες περιοχές των ΗΠΑ.

[ΗΠΑ] Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, προβλέπεται η λειτουργία 80 νέων καταστημάτων εντός του 2011 και ο στόχος της είναι να εξακολουθήσει να εγκαινιάζει 80 με 100 καταστήματα κάθε χρόνο. Η αλυσίδα έχει μέχρι στιγμής 1.155 καταστήματα στην αμερικανική επικράτεια και αναζητεί συνεχώς τρόπους και νέες στρατηγικές για να διευρύνει την παρουσία της.

Το 2008 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στη Φλόριντα και το 2010 τα πρώτα της καταστήματα στο Τέξας. Το 2011 εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στην περιοχή του Queens της Νέας Υόρκης, ενώ τον περασμένο Μάιο λειτούργησε και το πρώτο της κατάστημα σε εμπορικό κέντρο, στο Σικάγο. Η τελευταία αυτή κίνηση υποδηλώνει μια αλλαγή στη μέχρι τότε ακολουθούμενη τακτική της Aldi, που λειτουργούσε καταστήματα σε ιδιόκτητους χώρους.

Όπως δηλώνει και ο υπεύθυνος για την περιοχή του Chicago, η εκπτωτική αλυσίδα δεν θέτει πλέον κανέναν περιορισμό στην επέκτασή της στη χώρα, αφού έχει αποφασίσει να λειτουργεί καταστήματα και σε μικρές και σε μεγάλες πόλεις και περιοχές των ΗΠΑ με υψηλά εισοδήματα.