Το ποσόν των 450.000 ευρώ διέθεσε η εταιρεία Premier Capital Hellas για την ψηφιακή και τεχνολογική αναβάθμιση του εστιατορίου McDonalds στην πλατεία Συντάγματος, το οποίο άρχισε να λειτουργεί ανανεωμένο.

Σύμφωνα με την Premier Capital Hellas, το πρώτο εστιατόριο McDonald’s που άνοιξε στην Ελλάδα το 1991, ενσωματώνει σήμερα όλες τις καινοτομίες σύμφωνα με το πιο πρόσφατο μοντέλο υπηρεσιών ‘Experience of the Future’.

Ειδικότερα, λειτουργεί με την υπηρεσία εξυπηρέτησης στο τραπέζι (table service) και 13 μηχανήματα αυτόματης συναλλαγής (kiosks). Τα kiosks είναι καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές (οθόνες), τα οποία χειρίζεται προσωπικά ο πελάτης και έχει τη δυνατότητα να επιλέγει το μενού του .Το εστιατόριο απασχολεί 80 άτομα προσωπικό, λειτουργεί 24 ώρες και προσφέρει την υπηρεσία McDelivery.

Επενδύσεις άνω των 29 εκατ. από το 2011
Όπως αναφέρει η Simona Mancinelli, διευθύνουσα σύμβουλος της Premier Capital Hellas που διαχειρίζεται τα εστιατόρια McDonald’s στην Ελλάδα, «Συνεχίζουμε το επενδυτικό μας πρόγραμμα και παραμένουμε προσηλωμένοι στην υπόσχεσή μας να προσφέρουμε απολαυστικές στιγμές εύκολα για όλους».

Σημειώνεται ότι από το 2011 που η Premier Capital ανέλαβε ως Developmental Licencee της McDonald’s στην Ελλάδα, έχει επενδύσει περισσότερα από 29 εκατ. ευρώ για το άνοιγμα νέων εστιατορίων, την ανακαίνιση υφιστάμενων καθώς και αναβάθμιση υποδομών και τεχνολογίας σε ολόκληρο το δίκτυο. Μόνο την τελευταία διετία της πανδημίας, η Premier Capital Hellas άνοιξε τρία νέα εστιατόρια στην Αθήνα (Κηφισός, Ίλιον, Μεταμόρφωση) και ανακαίνισε το εστιατόριο στο Ηράκλειο Κρήτης, μια συνολική επένδυση 5,5 εκατ. ευρώ.

Hell Energy: Λανσάρει το καλοκαιρινό Hell Strong Watermelon
Το νέο, καλοκαιρινό Hell Strong Watermelon λανσάρει στην ελληνική αγορά η Hell Energy. Το Hell Strong Watermelon χαρακτηρίζεται από έντονη γεύση καρπουζιού, χωρίς συντηρητικά, με 20% περισσότερη καφεΐνη από την κλασική των 32 mg/100 ml και με την προσθήκη βιταμινών Β2, Β3, Β5, Β6 και Β12, ενώ κυκλοφορεί στα σημεία πώλησης της Hell σε όλη την Ελλάδα σε ανακυκλώσιμο κουτάκι των 250ml. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία είχε λανσάρει πέρυσι το Hell Beach Pink Watermelon, επίσης με γεύση καρπούζι, το οποίο είχε σημειώσει μεγάλη επιτυχία το περασμένο καλοκαίρι.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter