Ο υφυπουργός Ανάπτυξης, κ. Γιώργος Βλάχος, φέρεται αποφασισμένος, όχι μόνο να μην επιτρέψει αυξήσεις τιμών, αλλά και να επιβάλει τις μειώσεις τους. 'Ηδη ομάδα κορυφαίων υπηρεσιακών στελεχών του υπουργείου επεξεργάζεται κάθε νέο τιμοκατάλογο των βιομηχανικών επιχειρήσεων, επιστρέφοντας στους αποστολείς τους κάθε τιμοκατάλογο που περιλαμβάνει ανατιμήσεις, ασκώντας παράλληλα πιέσεις για μειώσεις τιμών. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το ΥΠΑΝ ήδη έχει εξασφαλίσει μειώσεις τιμών σε περίπου 2.000 περιπτώσεις κωδικών. Στην ίδια κατεύθυνση θα κινηθούν οι επαφές και του κ. Βλάχου, μετά τον υπουργό κ. Κωστή Χατζηδάκη, με εκπροσώπους μεγάλων επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ, με θέμα τις στοχευμένες πρωτοβουλίες εκ μέρους τους για τη μείωση των τιμών τους.

‘Ηδη, ομάδα κορυφαίων υπηρεσιακών στελεχών επεξεργάζεται κάθε νέο τιμοκατάλογο των βιομηχανικών επιχειρήσεων, επιστρέφοντας στους αποστολείς τους κάθε τιμοκατάλογο που περιλαμβάνει ανατιμήσεις, ασκώντας παράλληλα πιέσεις με την κάλυψη του υφυπουργού για μειώσεις τιμών.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το Υπουργείο Ανάπτυξης ήδη έχει εξασφαλίσει μειώσεις τιμών σε περίπου 2.000 περιπτώσεις κωδικών αγαθών και ότι σύντομα θα υπάρξουν οι σχετικές ανακοινώσεις.

Νέος γύρος επαφών 

Εξάλλου, στην ίδια κατεύθυνση θα κινηθούν οι επαφές που προγραμματίζει και ο υφυπουργός με εκπροσώπους μεγάλων επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ, από τους οποίους θα ζητήσει μειώσεις τιμών σε συγκεκριμένα προϊόντα, ώστε να καταστεί φθηνότερο το καλάθι της νοικοκυράς.

Στην ατζέντα των συναντήσεων του κ. Βλάχου έχουν περιληφθεί κορυφαία στελέχη των αλυσίδων σούπερ μάρκετ Καρφούρ Μαρινόπουλος, Α-Β Βασιλόπουλος, Αφοί Βερόπουλοι, Μετρό, Σκλαβενίτης, Ατλάντικ, Μασούτης και Θανόπουλος, τα οποία προσφάτως είχαν δεσμευθεί έναντι του υπουργού Ανάπτυξης, κ. Κωστή Χατζηδάκη, ότι, πέραν των όσων μέχρι σήμερα έχουν πράξει, θα συμβάλουν και με νέες, πιο στοχευμένες πρωτοβουλίες μείωσης των τιμών τους.