Το «παρών» έδωσε η αλυσίδα «Κουλουράδες» του ομίλου Grivas στο τριήμερο του φετινού Athens Coffee Festival στην Τεχνόπολη – Γκάζι, 24 με 26 Σεπτεμβρίου 2022, ενισχύοντας την προώθηση του νέου κουλουριού της εταιρείας XXL. «Στην έκθεση παρουσιάζουμε το νέο μας κουλούρι XXL. Θέλαμε να δώσουμε κάτι καινούργιο στους καταναλωτές μας. Είναι ένα νέο προϊόν, καθώς υπάρχει στην αγορά εδώ και ενάμιση μήνα» αναφέρει στο FOODReporter ο Δημήτρης Γρίβας, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Grivas group.

Εννέα νέοι Κουλουράδες σε Νάξο, Κρήτη, Ρόδο και Αθήνα
Όσον αφορά στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, οι Κουλουράδες ετοιμάζουν ένα μεγάλο άνοιγμα στην αγορά: «Έχουμε στα σκαριά, εννέα νέα καταστήματα, τα οποία τα ετοιμάζουμε να ανοίξουν μέχρι τέλος του 2022. Τα μέρη στα οποία θα καλωσορίσουμε τους νέους μας Κουλουράδες είναι στη Νάξο, στην Κρήτη, όπου δημιουργείται το τέταρτο κατάστημα, όπως και στη Ρόδο, και τα υπόλοιπα θα ανοίξουν στην Αθήνα» δήλωσε στο FOODReporter o Δημήτρης Γρίβας.

«Οι ανατιμήσεις είναι το τελευταίο χαρτί που μπαίνει στο τραπέζι»
«Η ενεργειακή κρίση έχει πάρει σχεδόν το 70% της κερδοφορίας όλης της εστίασης» υπογραμμίζει ο κ. Γρίβας, δηλώνοντας εμφανώς την αναγκαιότητα για άμεσες διορθωτικές και την απόκτηση γερών «νεύρων» από όλους τους επαγγελματίες του κλάδου εστίασης. «Οι διορθωτικές σε αυτό το πρόβλημα προσανατολίζονται στην αύξηση τιμής, η οποία να σημαίνει ότι ο μέσος καταναλωτής θα περιορίσει τις αγορές του. Πρόκειται για έναν φαύλο κύκλο.

Εμείς επιδιώκουμε να βοηθήσουμε τα καταστήματά μας με καλύτερες και οικονομικότερες πρώτες ύλες, ώστε να μην ακριβύνουν τα προϊόντα μας πάρα πολύ. Από εκεί πέρα, οι ανατιμήσεις είναι κάτι το οποίο εξετάζουμε, όπως και όλος ο κλάδος, αλλά είναι το τελευταίο χαρτί που μπαίνει πάνω στο τραπέζι. Παρόλα αυτά, οδηγούμαστε εκεί» σχολιάζει ο Δημήτρης Γρίβας σχετικά με τις ανατιμήσεις των πρώτων υλών και τη δυσκολία ανταπόκρισης των καταναλωτών.

Ο ίδιος σημειώνει ότι παρόλο που δύναται να υπάρχουν ανατιμήσεις στα προϊόντα, εκείνες δεν αρκούν για να καλύψουν το κενό που δημιουργείται από τις άνισες και πολύ μεγαλύτερες ανατιμήσεις στην ενέργεια, στις οποίες ο κλάδος κοπιάζει να ανταπεξέλθει.

Βασικό κριτήριο για τον Έλληνα καταναλωτή το οικονομικό
Στην ερώτηση σχετικά με τις καταναλωτικές τάσεις που αναγνωρίζει ο κ. Γρίβας στον κλάδο της εστίασης και αρτοποιίας, ο ίδιος απάντησε: «Υπάρχουν διάφορες τάσεις, αλλά το βασικό κριτήριο που οδηγεί το μέσο Έλληνα καταναλωτή σε μία αγορά τη δεδομένη στιγμή, είναι το οικονομικό.

Το θέμα είναι το καταναλωτικό κοινό να μπορεί να ψωνίζει ακόμη και βάσει κάποιας ανατίμησης στην οποία θα έχει τη δυνατότητα να ανταπεξέλθει, ταυτόχρονα με εμάς». «Ο τουρισμός συνέβαλε θετικά και είναι μία ένεση για τον κλάδο, παρόλα αυτά σίγουρα δεν είναι αρκετός για να στηριζόμαστε μόνο σε αυτόν, καθώς πρόκειται για τέσσερις μήνες» επεσήμανε ο ιδρυτής του Grivas Group όσον αφορά στο κατά πόσο έπαιξε το ρόλο του ως «σωτήρας» ο φετινός τουρισμός στις πωλήσεις των προϊόντων των Κουλουράδων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter