Η ENERGIZER HOLDINGS INC., με έδρα το St. Louis των ΗΠΑ, είναι διεθνώς η μεγαλύτερη ανώνυμη εταιρεία παραγωγής φακών και μπαταριών. Με εμπειρία που ξεπερνά τα 100 χρόνια, έχει στην κατοχή της διεθνείς μάρκες με υψηλή αναγνωρισιμότητα, παράγει 500 διαφορετικά προϊόντα, απασχολεί προσωπικό 11.000 ατόμων, διαθέτει 19 κέντρα παραγωγής σε όλο τον κόσμο και είναι παρούσα σε περισσότερες από 140 χώρες.

Η ENERGIZER HOLDINGS INC., με έδρα το St. Louis των ΗΠΑ, είναι διεθνώς η μεγαλύτερη ανώνυμη εταιρεία παραγωγής φακών και μπαταριών. Με εμπειρία που ξεπερνά τα 100 χρόνια, έχει στην κατοχή της διεθνείς μάρκες με υψηλή αναγνωρισιμότητα, παράγει 500 διαφορετικά προϊόντα, απασχολεί προσωπικό 11.000 ατόμων, διαθέτει 19 κέντρα παραγωγής σε όλο τον κόσμο και είναι παρούσα σε περισσότερες από 140 χώρες.

Η ENERGIZER HOLDINGS INC. ιδρύθηκε το 1894 και από τότε έχει συμβάλλει καθοριστικά σε όλες τις εξελίξεις στο χώρο της μπαταρίας και των φακών. Την πορεία της χαρακτήρισαν πολλές πρωτιές:

  • Κατασκευή πρώτου φακού (1898)
  • Πρώτη αλκαλική μπαταρία (1959)
  • Πρώτη μπαταρία ωρολογίων (1960)
  • Πρώτη μπαταρία ακουστικών βαρηκοίας (1960)
  • Πρώτη αλκαλική μπαταρία χωρίς υδράργυρο (1989)
  • Πρώτη κυλινδρική μπαταρία λιθίου – ΑΑ (1992)
  • Μετρητής ενέργειας (1996)
  • Πρώτη αλκαλική μπαταρία για συσκευές υψηλής ισχύος (1997)

Το κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της ENERGIZER, που βρίσκεται στο Westlake των ΗΠΑ, είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο στο είδος του και απασχολεί 300 επιστήμονες. Σε αυτό ελέγχονται 35.000 μπαταρίες το μήνα.

Επωνυμία Ucar: ταυτόσημη με τη μπαταρία από το 1967

Η εταιρεία δραστηριοποιήθηκε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά το 1967 με τη μπαταρία Ucar. Η επωνυμία αυτή αποτελούσε για πολλά χρόνια στη χώρα μας συνώνυμο της μπαταρίας. Μετά το λανσάρισμα της αλκαλικής μπαταρίας Energizer το 1993, η εταιρεία εδραίωσε περαιτέρω τη θέση της στην ελληνική αγορά. Σήμερα κατέχει μερίδιο άνω του 50% στο σύνολο των καναλιών διανομής του ελληνικού λιανεμπορίου, ενώ στην αγορά των σούπερ μάρκετ το μερίδιό της ξεπερνά το 60%, σύμφωνα με στοιχεία της AC NIELSEN. Η δυναμική ανοδική πορεία της ENERGIZER οφείλεται στην ήδη εξέχουσα θέση που είχε εξασφαλίσει στην ελληνική αγορά με τη Ucar, καθώς και στις ενέργειες προώθησης που γνωστοποιούν συνεχώς τα προϊόντα στον καταναλωτή.

Παρουσία σε όλες τις κατηγορίες μπαταριών

Η ENERGIZER διαθέτει πλήρη γκάμα ποιοτικών προϊόντων, που καλύπτουν όλες τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του καταναλωτή, καθώς και όλα τα είδη των συσκευών. Ειδικότερα διαθέτει τα εξής προϊόντα:

  • Αλκαλικές μπαταρίες τιτανίου Energizer
  • Αλκαλικές μπαταρίες Energizer Ultra +
  • Αλκαλικές μπαταρίες Energizer Intelligent
  • Αλκαλικές μπαταρίες Ucar
  • Κοινές μπαταρίες Ucar
  • Επαναφορτιζόμενες μπαταρίες Energizer
  • Μπαταρίες φωτογραφικών μηχανών Energizer
  • Μπαταρίες λιθίου φωτογραφικών μηχανών Energizer
  • Μπαταρίες ρολογιών Energizer
  • Μπαταρίες ακουστικών Energizer
  • Φακούς Energizer.

Στόχος της ENERGIZER είναι να είναι παρούσα σε όλες τις κατηγορίες μπαταριών και να προσφέρει στους καταναλωτές σωστά και ποιοτικά προϊόντα που να ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες τους. Στο πλαίσιο αυτό συνεργάζεται με όλες τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, τόσο με εκείνες που διαθέτουν καταστήματα σε όλη την επικράτεια όσο και με τις τοπικές αλυσίδες.

Έμφαση στο category management και στο merchandising

Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δώσει στον τομέα του category management, καθώς είναι από τις λίγες εταιρείες στην ελληνική αγορά που παρέχουν αυτή την πρωτοποριακή υπηρεσία στους πελάτες τους. Στόχος του category management είναι η σωστή και αποτελεσματική τοποθέτηση όλων των μαρκών και υποκατηγοριών της μπαταρίας στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Η εφαρμογή του έχει οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων της κατηγορίας και συνεπώς σε αύξηση της κερδοφορίας των αλυσίδων.

Η ENERGIZER δίνει επίσης μεγάλη σημασία στον τομέα του merchandising, ώστε να γίνεται με τον καλύτερο τρόπο η παρουσίαση των προϊόντων στο χώρο πώλησης. Προτεραιότητά της αποτελεί επιπλέον η σωστή επιλογή των θέσεων όπου προβάλλονται οι μπαταρίες. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στο χώρο των ταμείων, καθώς και σε άλλα σημεία εντός του καταστήματος.

Η σωστή τοποθέτηση των προϊόντων στο ράφι συνοδεύεται τακτικά και από προωθητικές ενέργειες, προκειμένου να ανανεώνεται η επικοινωνία με τον καταναλωτή. Αυτό που διαφοροποιεί την ENERGIZER από τις άλλες εταιρείες του ανταγωνισμού της είναι ότι διαθέτει category knowledge, δηλαδή βαθιά γνώση του κλάδου της μπαταρίας, καθώς ασχολείται αποκλειστικά με το συγκεκριμένο αντικείμενο για περισσότερο από έναν αιώνα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι διαθέτει τη μεγαλύτερη γκάμα brand names του κλάδου στην Ευρώπη, κατέχοντας τις έξι από τις εννέα σπουδαιότερες μάρκες. Ειδικότερα, εκτός από την Energizer και τη Ucar διακινεί την Eveready, την Tudor, τη Wonder και τη Mazda.

Η στρατηγική της επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της αλκαλικής μπαταρίας. Στόχος της είναι να εξακολουθήσει να παρέχει στην ελληνική και διεθνή αγορά προϊόντα υψηλής ποιότητας σύμφωνα με τις τελευταίες απαιτήσεις της τεχνολογίας, καθώς και μεγάλο εύρος υπηρεσιών και συνολικών λύσεων (total solutions).