Θέλοντας να προκαλέσει την προσοχή του κοινού και να περάσει το επιθυμητό μήνυμα, με την αξιοποίηση ενός ιδιαίτερα γνωστού ανέκδοτου, η Cream παρουσίασε την καμπάνια για τις νέες χάρτινες, ανακυκλώσιμες συσκευασίες ρολών υγείας και κουζίνας Endless earth. Έχοντας ως κεντρικό μότο το «Μας αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι», καλεί τους καταναλωτές να οδηγήσουν τις νέες συσκευασίες Endless στον κάδο ανακύκλωσης, με σλόγκαν όπως «Επαναστάτες του κάδου», «Βάλτα στον κάδο σου» κι άλλες φράσεις, επιλέγοντας να κρύψει δύο πολύ σημαντικά γράμματα για την αναγνώριση της λέξης κάδος.
«Η καμπάνια που χτίστηκε τόσο σε offline όσο και online περιβάλλον με τηλεοπτικό, digital video, print και ραδιόφωνο και με κύριο χαρακτηριστικό το χιούμορ και τη fun διάθεση, χτίζει τον pop χαρακτήρα του brand με τις χρωματιστές, χάρτινες συσκευασίες του», σημειώνει η εταιρεία.