Η Carrefoursa, όπως ονομάζεται η κοινοπραξία (joint venture) Carrefour-Sabanci, έχει μερίδιο 14% στην τουρκική αγορά με πωλήσεις το 2006, που ανήλθαν σε περίπου 1 δισ. ευρώ, και με δίκτυο καταστημάτων, που περιλαμβάνει 15 υπέρ μάρκετ και 87 σούπερ μάρκετ. Αντίστοιχα, η Migros Turk είναι market leader στην Τουρκία με μερίδιο 20% και διαθέτει 798 καταστήματα με την επωνυμία Migros (υπέρ μάρκετ), Τansas (σούπερ μάρκετ), Macro Center (σούπερ μάρκετ) και Sok (discount).

Η Migros Turk έχει επίσης σημαντική παρουσία σε διεθνές επίπεδο με 80 καταστήματα -συμπεριλαμβανομένων και 12 εμπορικών κέντρων- στη Ρωσία, το Καζακστάν, το Κιργιστάν, το Αζερμπαϊτζάν και την ΠΓΔΜ. Η Sabanci φαίνεται πως ενδιαφέρεται και για τις διεθνείς δραστηριότητες της Migros Turk, με ιδιαίτερη έμφαση σε εκείνες που αφορούν στη ρωσική αγορά, όπου η Migros Turk διαθέτει 14 υπέρ μάρκετ και 60 σούπερ μάρκετ υπό την επωνυμία Ramstore.