Το ενδεχόμενο της εξαγοράς πανελλαδικού δικτύου περιπτέρων αλλά και mini markets ή ακόμη και μεμονωμένα σημεία πώλησης σε mini markets εξετάζει ο επιχειρηματίας Σπύρος Θεοδωρόπουλος.

Όπως αναφέρουν δημοσιογραφικές πληροφορίες, η κίνηση αυτή, όσο και ασυνήθιστη να φαίνεται με βάση το επιχειρηματικό βεληνεκές του Σπύρου Θεοδωρόπουλου αλλά και με τις συμφωνίες που έχει κάνει με μεγάλες ελληνικές εταιρείες και ομίλους του εξωτερικού, έχει μια βάση λογικής Συγκεκριμένα, έχει να κάνει με την απόκτηση δικτύου διανομής τόσο των προϊόντων της ΙΟΝ, της οποίας πρόσφατα απέκτησε το 45% του μετοχικού της κεφαλαίου, όσο και άλλων δικών του brands για τα οποία ως σήμερα, κυρίως, χρησιμοποιεί ως βασικό δίκτυο διανομής τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Με την πιθανή απόκτηση δικτύου περιπτέρων και mini – markets, ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος αποκτά ένα ιδιόκτητο δίκτυο διανομής, από τη μία πλευρά, και από την άλλη ενισχύει σημαντικά τα περιθώρια κέρδους του, καθώς μπαίνει απ’ ευθείας στη λιανική.

Σημειώνεται ότι ο επιχειρηματίας πρόσφατα, προχώρησε στη σύσταση της Bespoke SGA Holdings με μετοχικό κεφάλαιο ύψους 140 εκατ. ευρώ -εκ των οποίων 1,4 εκατ. θα καταβάλει ο ίδιος και 138,6 εκατ. ευρώ η εταιρεία «S.A.G. Investments & Holdings Limited», σε ισόποσες δόσεις μέχρι το τέλος του 2026.

Υπενθυμίζεται πως μετά την εξαγορά της Chipita Internatrional από την Mondelez, ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος, που συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της γαλακτοβιομηχανίας ΜΕΒΓΑΛ, μαζί με το fund EOS Capital Partners που διαχειρίζεται ο Απόστολος Ταμβακάκης προχώρησαν σε συμφωνία με τους μετόχους της εταιρείας Ελληνικοί Χυμοί ΑΕΒΕ για την από κοινού τους συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας. Παράλληλα ανακοίνωσε και την απόκτηση των εταιρειών Έδεσμα και Αμβροσία μετά από συμφωνία με τους βασικούς μετόχους των εταιρειών αυτών.

Στήριξη στον γυναικείο αθλητισμό από την Δίρφυς Α.Ε.

Για τρίτη συνεχή χρόνια, η εταιρία εμφιάλωσης νερού Δίρφυς Α.Ε., στηρίζει την γυναικεία ομάδα Μπάσκετ του Ολυμπιακού Πειραιώς, σε όλες τις διοργανώσεις που συμμετέχει, δηλαδή στο πρωτάθλημα της Α1 Εθνικής Κατηγορίας, στο Κύπελλο Ελλάδας και στο FIBA Eurocup.

Ειδικότερα, η εταιρία χορηγεί τα προϊόντα της στις αθλήτριες, στους αγώνες και στις προπονήσεις τους.

Από την άλλη πλευρά, η Δίρφυς μέσω της συνεργασίας με την ομάδα στηρίζει τον γυναικείο αθλητισμό. Σημειώνεται ότι η Γυναικεία Ομάδα Μπάσκετ του Ολυμπιακού έχει σημειώσει αξιόλογες νίκες στα χρόνια δραστηριοποίησής της, ενώ πρόσφατα κατάφερε να προκριθεί μέχρι την φάση των «8» του Eurocup, όπου συμμετείχε για πρώτη φορά στην ιστορία της.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter