Το πρώτο διάστημα της κερδοφορίας της διανύει ήδη η αλυσίδα cash & carry ΕΝΑ, μετά την εξαγορά της από την ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και όπως εκτιμάται το 2004 θα κλείσει με κέρδη.
Το πρώτο διάστημα της κερδοφορίας της διανύει ήδη η αλυσίδα cash & carry ΕΝΑ, μετά την εξαγορά της από την ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και όπως εκτιμάται το 2004 θα κλείσει με κέρδη.
Τα στελέχη της ΕΝΑ, έχοντας πλέον ολοκληρώσει τις διαδικασίες εξυγίανσης της εταιρείας οι οποίες κρίθηκαν σκόπιμες από τη μητρική της και αφού εκτέλεσαν με επιτυχία το business plan για την πλήρη ενσωμάτωση του δικτύου πωλήσεων στα standards που έθεσε η ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, εκτιμούν ότι η ΕΝΑ εισέρχεται σε κερδοφόρα χρήση. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από το πρώτο τετράμηνο του 2004.
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται, η ΕΝΑ δρα πλέον στηριζόμενη σε νέα πολιτική μάρκετινγκ, με ανταγωνιστικές τιμές, διαθέτοντας στην αγορά μια ολοκληρωμένη γκάμα αγαθών από περίπου 8.000 κωδικούς. Στο πελατολόγιό της έχουν περιληφθεί ήδη περί τους 20.000-25.000 πελάτες ανά την επικράτεια και, όπως εκτιμάται, ο αριθμός τους με την πάροδο του χρόνου θα αυξηθεί περαιτέρω.
Σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων, η ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν σχεδιάζει, άμεσα τουλάχιστον, τη δημιουργία νέων καταστημάτων cash & carry, θεωρώντας ότι σε αυτή τη φάση καλύπτει τους στόχους της με τα ήδη υπάρχοντα –μάλιστα, από τις 12 μονάδες τις οποίες κληρονόμησε με την εξαγορά της ΕΝΑ έκλεισε τις δύο. Πρόκειται για το κατάστημα με έδρα στην περιοχή του Ρέντη, το οποίο παρουσίαζε κάποια προβλήματα σε ό,τι αφορά την αδειοδότησή του, αλλά και την πρόσβασή του στην κεντρική λαχαναγορά του ΟΚΑΑ, καθώς και για τη μονάδα της Λάρισας, η οποία κρίθηκε ότι υπερκάλυπτε τις ανάγκες της περιοχής σε συνδυασμό με το cash & carry του Βόλου.
Σήμερα η ΕΝΑ διαθέτει ένα δίκτυο πωλήσεων με 10 εμπορικές μονάδες, με έδρες στον Κηφισό, τη Χαλκίδα, την Πάτρα, το Άργος, την Καλαμάτα, τον Βόλο, τις Σέρρες, τα Ιωάννινα, την Κέρκυρα, τη Χαλκίδα και το Ηράκλειο της Κρήτης.