Απόλυτη επιβεβαίωση του ρεπορτάζ του FOODReporter συνιστά το πλάνο χονδρικής που αποφάσισαν Ahold Delhaize και ΑΒ Βασιλόπουλος, για τα καταστήματα ΕΝΑ Cash & Carry. Ο ίδιος ο Brand President της ΑΒ, Νίκος Λαβίδας, δήλωσε ότι πάρθηκε η απόφαση τα 14 σημεία να ενισχυθούν ως προς το προσφερόμενο κωδικολόγιο επαγγελματικών συσκευασιών. Τα ENA Cash & Carry θα κάνουν «άνοιγμα» προς την αγορά του food service, εστιάζοντας στο σημείο στο οποίο υστερούσαν, δηλαδή την ποικιλία των προϊόντων, ώστε να είναι περισσότερο ανταγωνιστικοί απέναντι στους υπόλοιπους κεντρικούς «παίκτες» του χονδρεμπορίου.
Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες είναι η αλλαγή στρατηγική με μείωση προσφορών προς μεμονωμένους λιανέμπορους γειτονιάς, κάτι που αναφέρθηκε ότι «ήταν δυνατό να λειτουργήσει ανταγωνιστικά προς τα franchise projects της αλυσίδας και κυρίως προς τα AB Shop & Gο». Γενικότερα, άλλωστε, τα ENA Cash & Carry θα στραφούν περισσότερο προς την αγορά Ho.Re.Ca., όπου υπάρχει ήδη η κεντρική συμφωνία με την ΙΚΕΑ.
Η τελευταία θα έχει ακόμη μεγαλύτερη επιχειρησιακή σημασία και θα ενισχυθεί με περισσότερα προϊόντα προς διάθεση, από τη στιγμή που δεν τελεσφόρησε συμφωνία για πώλησή τους και θα παραμείνουν κομμάτι του Ομίλου, χωρίς σχέση με την τροφοδοσία των κεντρικών αποθηκών λιανικής.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter