Θέση αναφορικά με τα όσα συνέβησαν στη έκτακτη γενική συνέλευση του ΕΛΟΜΑΣ την περασμένη εβδομάδα πήρε με ανακοίνωσή του ο όμιλος, προαναγγέλλοντας παράλληλα αλλαγές στην οργάνωση και διοίκησή του.

Γιώργος Γεωργαντάς, εμπορικός διευθυντής, ΕΛΟΜΑΣ

Ειδικότερα, τα μέλη του ΕΛΟΜΑΣ συνήλθαν την περασμένη Παρασκευή, 11 Μαρτίου, σε έκτακτη γενική συνέλευση προκειμένου να αποφασίσουν για τον αποκλεισμό ή μη ενός από τα μέλη της. Πρόκειται για μία αλυσίδα από την Πιερία που εντάχθηκε πριν από ένα χρόνο στους κόλπους του ομίλου, και σύμφωνα με πληροφορίες αιτία για τον προτεινόμενο αποκλεισμό της αποτέλεσε η αμφισβήτηση που φέρεται να εξέφρασε προς τη διοίκηση του ΕΛΟΜΑΣ, ζητώντας αλλαγές προσώπων στην ηγεσία του.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΛΟΜΑΣ, στην έκτακτη γενική συνέλευση συμμετείχαν, είτε με φυσική παρουσία είτε μέσω τηλεδιάσκεψης, όλα τα μέλη του ομίλου και στη διάρκεια της ψηφοφορίας το 74% αυτών ψήφισαν υπέρ του αποκλεισμού της συγκεκριμένης αλυσίδας.

Τα ερωτηματικά για το μέλλον και η πρόσληψη του Γ. Γεωργαντά
Παρά τα ερωτηματικά που δημιουργεί για την επόμενη μέρα στον όμιλο η επικείμενη αποχώρηση του ΣΥΝ.ΚΑ., ο επικεφαλής του οποίου, Απόστολος Αλεξάκης, είναι και πρόεδρος του ΕΛΟΜΑΣ, στην ανακοίνωσή του ο όμιλος ερμηνεύει το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας ως «απόρροια της δέσμευσης των μελών του ομίλου να τον ισχυροποιήσουν και ενωμένοι να συνεχίσει ο όμιλος ΕΛΟΜΑΣ να διαδραματίζει το ρόλο για τον οποίο δημιουργήθηκε», ενώ διαμηνύει ότι, παρά τις πρόσφατες αποχωρήσεις μελών του, «ήταν, είναι και θα είναι ο μεγαλύτερος όμιλος αγορών». Στο πλαίσιο αυτό μάλιστα γνωστοποίησε ότι πρόσφατα προσελήφθη στη θέση του εμπορικού διευθυντή ο Γιώργος Γεωργαντάς, έμπειρο στέλεχος της αγοράς με μακρά θητεία μέχρι πρότινος στην Unilever. Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη θέση είχε «χηρέψει» τον περασμένο Δεκέμβριο, μετά την αποχώρηση του Κώστα Παπαϊωάννου από το πόστο που διατηρούσε επί εννέα χρόνια.

Αλλαγές στην οργάνωση του ομίλου
Παράλληλα, ο ΕΛΟΜΑΣ προαναγγέλλει αλλαγές στην οργάνωση και διοίκηση του ομίλου, «που θα τις χαρακτηρίζει η διαφάνεια, η αυξημένη επικοινωνία μεταξύ των μελών και η μεγαλύτερη συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων», όπως αναφέρει, και οι οποίες παρουσιάστηκαν σε συνάντηση πριν από έναν περίπου μήνα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter