Τη στρατηγική είσοδό της σε καταστήματα μικρής και παραδοσιακής λιανικής, κρεοπωλεία και καταστήματα delicatessen, με αιχμή τη νέα σειρά μαρινάδων για κρέας, υπό το brand Bresc, έχει εκκινήσει η Έλετρο. Η εταιρεία έχει παρουσία ετών στην ελληνική Ho.Re.Ca., διατηρώντας σταθερές συνεργασίες με κουζίνες ξενοδοχείων, όπου εμπορεύεται κατά κυρίαρχο λόγο πούλπα ντομάτας. Πέρα από του τρεις νέους κωδικούς μαρινάδας, η εταιρεία προωθεί και τις ethnic σάλτσες της, σε ευθυγράμμιση με σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες.

Ο υπεύθυνος πωλήσεων της Έλετρο, Μανώλης Γιαβάσης, εκτιμά, μιλώντας στο FOODReporter, ότι «η εταιρεία έχει διαβλέψει σωστά την τάση για εύκολο, τυποποιημένο μαρινάρισμα των κρεάτων από τους καταναλωτές πριν το μαγείρεμα, σε μια αγορά αρκετά πιο ανταγωνιστική τα τελευταία χρόνια».

Η Έλετρο απευθύνεται και στους μικρούς και μεσαίους επαγγελματίες του κλάδου για την παραγωγή κρεατοσκευασμάτων. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Έλετρο εσχάτως διευρυνά και B2B συνεργασίες με βιομηχανίες κρέατος, για συμμετοχή των προϊόντων της ως συστατικά ημιέτοιμων και ready-to-cook κρεατοσκευασμάτων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter