Η ΕΛΕΤΑ εφαρμόζει δύο νέα προγράμματα πιστότητας για τους πελάτες, αλλά και τα μέλη της, που δημιουργούν νέα δυναμική στο δίκτυο Proton, ενισχύοντας τις σχέσεις αμοιβαιότητας του ομίλου με τους προμηθευτές του.

Ειδικότερα, η Ελληνική Εταιρεία Αγορών, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που διοργάνωσε στις 29 Απριλίου στα γραφεία της, με προσκεκλημένους τους εκπροσώπους όλων των προμηθευτών της, παρουσίασε ένα σχέδιο ανάπτυξης από κοινού των μελών του ομίλου και των προμηθευτών τους, μέσω του δικτύου καταστημάτων Proton, σε δύο κατευθύνσεις: α) της υλοποίησης του «Προγράμματος Πιστότητας Πελατών» και β) του «Προγράμματος Επιδότησης & Πιστότητας Μελών». Αμφότερα σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται με τη συνεργασία της εταιρείας Elecon, θυγατρικής της ΕΛΕΤΑ, και τη συνδρομή των online τεχνολογιών, στο πλαίσιο των προσπαθειών του ομίλου να λειτουργήσει το δίκτυο των καταστημάτων Proton κατά τα πρότυπα της οργάνωσης των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Στα δύο προγράμματα μέχρι τα τέλη του Μαΐου αναμένεται ότι θα έχουν ενταχθεί περί τα 70-80 καταστήματα του ομίλου και ως τις αρχές του φθινοπώρου περί τα 140. Την αναλυτική παρουσίαση των προγραμμάτων έκανε ο κ. Δημήτρης Καππάτος (Elecon), ενώ χαιρετισμό στους παρευρισκόμενους -εκπροσώπους 146 προμηθευτριών εταιρειών- απηύθυναν οι κκ Στέφανος Μπαλάσκας, πρόεδρος της ΕΛΕΤΑ, και Χρήστος Πούρης, διευθυντής Ανάπτυξης του ομίλου.

Εξάλλου, στις 22 Απριλίου εγκαινιάστηκε ακόμα ένα κατάστημα Proton, στο Παναιτώλιο, με την επωνυμία Τσιλιμπώκος ΑΕ, έκτασης 300 τμ, που βρίσκεται στον κεντρικό δρόμο Παναιτωλίου-Αγρινίου.