Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) διοργανώνει στο πλαίσιο του Money Show της Αθήνας, την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2008, στην Αίθουσα Ολυμπία Ι της Αίγλης Ζαππείου, συζήτηση υπό τον τίτλο «Συμφιλιώνοντας Μάρκετινγκ και Πωλήσεις».

Στη συζήτηση, η οποία θα διεξαχθεί από 12 έως 2 μμ, θα συμμετάσχουν και θα μεταφέρουν εμπειρίες τους κορυφαία στελέχη του μάρκετινγκ και των πωλήσεων, και συγκεκριμένα οι κκ Λάμπρος Γιαννούχος, εμπορικός διευθυντής του ομίλου Alumil και γραμματέας του ΙΠΕ, Σπύρος Γκίκας, διευθυντής μάρκετινγκ & επιχειρηματικού σχεδιασμού της εταιρείας ΕΚΟ και μέλος της ΕΛΑΜ, Τζώρτζης Κανακάρης, national sales manager της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και μέλος του ΔΣ του ΙΠΕ, Χρήστος Μανώλης, διευθυντής πωλήσεων της SSL Hellas και μέλος του ΔΣ της ΕΛΑΜ, Βασίλειος Μπλέσιος, διευθυντής μάρκετινγκ της Adidas Hellas και μέλος της ΕΛΑΜ, και Τάσος Ξιναρής, γενικός διευθυντής μάρκετινγκ του ομίλου Netmed και μέλος της ΕΛΑΜ.

Τη συζήτηση θα συντονίσει ο κ. Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης, καθηγητής μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, ο οποίος θα παρουσιάσει και τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, που αφορά στη συνεργασία μάρκετινγκ και πωλήσεων στις ελληνικές επιχειρήσεις.

Η είσοδος στην εκδήλωση είναι ελεύθερη.