Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (PL) συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος στην Ευρώπη, με τις πωλήσεις να φτάνουν τα 352 δισ. ευρώ το 2024, σύμφωνα με τη NielsenIQ. Το μερίδιό τους αυξήθηκε στο 38,1% της αγοράς τροφίμων, ενώ η συνολική αξία της αγοράς ειδών παντοπωλείου ανέρχεται πλέον στα 924 δισ. ευρώ.

Σε 9 από τις 17 ευρωπαϊκές χώρες που αναλύθηκαν, τα PL κατέγραψαν αύξηση. Η Ισπανία ηγείται με άνοδο 1,2 ποσοστιαίων μονάδων, ακολουθούμενη από την Τσεχία, την Πορτογαλία και τη Γαλλία. Η Ελβετία παραμένει η ισχυρότερη αγορά, με μερίδιο 52%. Μετά από πτώση το 2023, η αγορά τροφίμων ανακάμπτει, με αύξηση 1,27% στις συνολικές πωλήσεις.

Ta PL ευθύνονται για πάνω από το 75% αυτής της ανάπτυξης. Η καταναλωτική στάση μεταβάλλεται, με το 50% να δείχνει μεγαλύτερη προθυμία να αγοράσει PL και το 40% να πληρώνει υψηλότερες τιμές για ανώτερη ποιότητα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter