Μια τοπική επιχείρηση διανομής προϊόντων, η Farmdrop, λάνσαρε μια εκπαιδευτική καμπάνια για την προέλευση των τροφίμων.

Η λονδρέζικη εταιρεία, στο πλαίσιο της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας διοργανώνει μια σειρά εκπαιδευτικών εκδηλώσεων σε σχολεία, επιδιώκοντας να δώσει ερεθίσματα σε μαθητές να ενδιαφερθούν για τη διαδρομή που ακολουθεί ένα τρόφιμο, από την παραγωγή του έως τη στιγμή που το καταναλώνουν. Η καμπάνια με την ονομασία «Farmology», εγκαινιάστηκε με την παρουσίαση ενός τεστ γνώσης σχετικά με τα τρόφιμα («big fat food quiz).

Θα ακολουθήσουν δράσεις μέσω twitter, όπου οι μαθητές θα μπορούν να θέτουν ερωτήσεις σε τοπικούς παραγωγούς, σχετικά με τις διαδικασίες παραγωγής που ακολουθούν (στο #farmology). Επίσης, θα διανεμηθούν καλάθια με κολατσιό, που θα περιλαμβάνουν τοπικά, εκλεκτά προϊόντα (βρετανικό χοιρινό, τυρί cheddar, ψωμί αργής ωρίμασης).