‘Ηδη σε 13 περιοχές πανελλαδικά ανεγείρονται τα πρώτα καταστήματα της Aldi, τα οποία, όπως αναμένεται, θα τεθούν σε λειτουργία το δεύτερο εξάμηνο του 2008. Η έλευση της Aldi γίνεται αντιληπτή και από την αλλαγή πλεύσης της Lidl, του αδιαφιλονίκητου «ηγέτη» του discount στην Ελλάδα, που το τελευταίο διάστημα διαφοροποίησε την πολιτική marketing που ακολουθεί, δίνοντας έμφαση στην τηλεοπτική διαφήμισή της και δη στην καθημερινή διάθεση από τα ράφια της φρέσκων προϊόντων. Είναι η δεύτερη φορά που η Lidl αξιοποιεί την τηλεοπτική διαφήμιση. Την πρώτη φορά με αυτό τον τρόπο είχε υποδεχθεί την Plus στον εγχώριο ανταγωνισμό, αλλά γρήγορα διέκοψε το σχετικό πρόγραμμα, καθώς δεν αισθάνονταν απειλούμενη…

Η Aldi επιταχύνει τους ρυθμούς οικοδόμησης του δικτύου της, στήνοντας καταστήματα σε Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Γιαννιτσά, Ασπροβάλτα-Βρασνά, Ιωάννινα, Αριδαία, Λάρισα, Ξάνθη, Κοζάνη, Φάρσαλα, Κατερίνη, Νέα Μάκρη Αττικής και Λαμία. ‘Ηδη έχει ξεκινήσει και την αναζήτηση προσωπικού για την επάνδρωσή τους, οπότε μετά από μία περίοδο εκπαίδευσης των νεοπροσλαμβανόμενων, θα επακολουθήσει η έναρξη της λειτουργίας τους σε 4 ή 5 μήνες, όπως εκτιμάται. Στο μεταξύ, αναμένεται ότι θα πληθύνουν οι πληροφορίες για τις περιοχές σε όλη τη χώρα που θα φιλοξενήσουν τα Aldi. Υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με τις αρχικές δηλώσεις της διοίκησης της Aldi εν Ελλάδι, 35 έως 40 καταστήματα θα ανοίξουν ταυτόχρονα τις πύλες τους στο κοινό.

Εξάλλου, συνεχίζεται η διαδικασία σύναψης συμφωνιών της Aldi με εγχώριες προμηθευτικές-παραγωγικές επιχειρήσεις για την υλοποίηση προϊόντων private label. Οι συμφωνίες αυτές μέχρι πρότινος δεν προχωρούσαν με ικανοποιητικό ρυθμό, παρά το γεγονός ότι η Aldi έχει έρθει σε επαφή με πλήθος ελληνικών βιομηχανιών.