Μέχρι τώρα η μόνη σχέση που θα μπορούσε να πει κανείς ότι έχει η αλυσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών Πλαίσιο με τον κλάδο των τροφίμων και ποτών είναι οι συσκευές που διαθέτει στα ράφια του, όπως καφετιέρες, τοστιέρες, ψυγεία και φούρνοι. Αυτό όμως φαίνεται πως σύντομα πρόκειται να αλλάξει, καθώς το Πλαίσιο σχεδιάζει τα πρώτα του βήματα στο κομμάτι της ίδρυσης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης επιχειρήσεων εστίασης, όπως προκύπτει από τις αποφάσεις της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας που διεξήχθη στις 14 Ιουνίου.

Μεταξύ των αποφάσεων που έλαβε η ΓΣ ήταν και η τροποποίηση του καταστατικού της εταιρείας, με την προσθήκη επτά νέων εδαφίων στο άρθρο 4, που αφορά στο σκοπό της επιχείρησης.

Το ενδιαφέρον μας εστιάζεται σε δύο από αυτά, σύμφωνα με τα οποία στις δραστηριότητες του Πλαισίου εντάσσονται αφενός «η δια παντός τρόπου και μέσου παραγωγή, διάθεση και εμπορία καφέ, χυμών, αναψυκτικών, ροφημάτων, εδεσμάτων, μικρογευμάτων, γευμάτων, ειδών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, γλυκισμάτων, γαλακτοκομικών, παγωτού, τυποποιημένων ζαχαρωδών προϊόντων, ξηρών καρπών, και λοιπών συναφών προϊόντων», αφετέρου «η ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση, λειτουργία και σύμφωνα με το νόμο εκμετάλλευση εστιατορίων, αναψυκτηρίων, café, internet café, σνακ μπαρ (snack bar), καταστημάτων παρασκευής και πώλησης πάσης φύσεως ροφημάτων, τυποποιημένων προϊόντων, μικρογευμάτων, γευμάτων, ειδών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, λοιπών καταστημάτων παρεμφερούς σκοπού και επιχειρήσεων εστίασης εν γένει».

Σημειώνεται ότι ένας από τους κύριους ανταγωνιστές του Πλαισίου, η αλυσίδα Public, έχει επίσης κάνει προ πολλού άνοιγμα στην εστίαση με το Public Cafe, που βρίσκεται στον πέμπτο όροφο του καταστήματος Public στην πλατεία Συντάγματος.

Από τα χαρτικά στην πληροφορική, τις λευκές συσκευές και την εστίαση
Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που το Πλαίσιο επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε έναν νέο τομέα, αρκετά διαφορετικό σε σχέση με τις ήδη υπάρχουσες.

Το Πλαίσιο ξεκίνησε από ένα κατάστημα ειδών σχεδίου και χαρτοπωλείου στα Εξάρχεια το 1969 και το 1985 μπήκε στο χώρο της πληροφορικής, όπου μέχρι και σήμερα καταγράφει αξιοσημείωτη επιτυχία. Όπως επιτυχημένη ήταν και η είσοδος της αλυσίδας στις λευκές συσκευές πριν από λίγα χρόνια, με την κατηγορία να καταγράφει αλματώδη ανάπτυξη και να αποτελεί πλέον σχεδόν το 9% του συνολικού τζίρου της εταιρείας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter