Την είσοδό τους σε τριάντα επιλεγμένα καταστήματα Σκλαβενίτης στην Αττική έκαναν εδώ και λίγες μέρες τα έτοιμα γεύματα «The Lowcals». Μία είσοδο που είχε προαναγγελθεί λίγο νωρίτερα μέσω των social media, κάνοντας λόγο για επικείμενη είσοδο σε «μεγάλη αλυσίδα super market».

Πρόκειται για γεύματα με υψηλή πρωτεΐνη, μειωμένες θερμίδες και μειωμένα λιπαρά, που απευθύνονται σε ανθρώπους που αθλούνται, σε ανθρώπους που θέλουν να δυναμώσουν το μυικό τους σύστημα, καθώς και σε ανθρώπους που θέλουν μια ισορροπημένη πρωτεϊνική διατροφή με χαμηλά λιπαρά, χωρίς εβδομαδιαία ή μηνιαία προγράμματα διατροφής. Τα γεύματα της σειράς «The Lowcals» είναι διαθέσιμα σε πέντε κωδικούς: enchiladas chili con carne, καρμπονάρα light, noodles κοτόπουλο, κριθαρότο κοτόπουλο και σαλάτα κινόα κοτόπουλο. Και οι πέντε επιλογές διατίθενται στην καινοτόμα οικολογική συσκευασία Halopack της Kapelis Packaging, με χάρτινα σκεύη κατασκευασμένα από πλήρως ανακυκλώσιμα υλικά και σχεδιασμένα να διατηρούν τα γεύματα φρέσκα και υγιεινά.

Πίσω από τη «The Lowcals» βρίσκεται μία ομάδα τριών ατόμων: ο Dr. Δημήτρης Δελλής, παθολόγος-διατροφολόγος με εξειδίκευση στα μεταβολικά νοσήματα και τον σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Genome Analysis, που δραστηριοποιείται στο τομέα της μοριακής διάγνωσης και διατροφογενετικής, η Σάντρα Τσιλιγγερίδου, ψυχοθεραπεύτρια, αναλύτρια ομάδας και θεραπεύτρια ζεύγους και οικογένειας, και ο Χρήστος Μελάς, πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών, διδάκτωρ οικονομολόγος και σύμβουλος επιχειρήσεων. Όσον αφορά στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας Corporesano IKE, όπως είναι η επίσημη επωνυμία της εταιρείας, ο Dr. Δημήτρης Δελλής συμμετέχει με ποσοστό 40%, η Αλεξάνδρα Τσιλιγγερίδου με 30% και η Ειρήνη Θεοδώρα Αλεξάκη με 30%.

Στο σταυροδρόμι δύο τάσεων
Είναι δεδομένο ότι η τάση των έτοιμων γευμάτων αποτελεί… σημείο των καιρών: οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής συχνά δεν επιτρέπουν στους καταναλωτές να μαγειρεύουν, και άρα χρειάζονται ένα γρήγορο γεύμα που να είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή. Όμως αυτό που ολοένα και περισσότερο αλλάζει είναι ότι οι καταναλωτές θέλουν αυτά τα έτοιμα γεύματα να είναι και θρεπτικά, και όχι απλά νόστιμα. Σε αυτήν την εποχή του wellness, κυρίαρχο ρόλο παίζει ο ισχυρισμός της υψηλής πρωτεΐνης, και άρα η ιδέα των «The Lowcals» φαίνεται να βρίσκεται στο «σταυροδρόμι» δύο ισχυρών τάσεων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter