Την έναρξη του συνεδρίου κήρυξε ο υφυπουργός Ανάπτυξης, κ. Γιάννης Παπαθανασίου, ενώ κεντρικός ομιλητής ήταν ο κ. Jeffrey Gitomer, διεθνούς φήμης συγγραφέας, δημοσιογράφος, ερευνητής και σύμβουλος σε θέματα Εξυπηρέτησης Πελατών και Πωλήσεων. Η ομιλία του, με θέμα “Η ικανοποίηση του πελάτη δεν έχει αξία, η πίστη του πελάτη είναι ανεκτίμητη”, προκάλεσε αίσθηση στο ακροατήριο, που ανταποκρίθηκε με σωρεία ερωτήσεων προς τον ομιλητή. Ακολούθησε συζήτηση σχετικά με την “πελατειακή αφοσίωση” στην Ελλάδα, ανάμεσα στον κ. Gitomer και κορυφαία στελέχη των εταιρειών Mercedes Benz Hellas, ΟΤΕ, Shell και Vivartia.

Το συνέδριο συνεχίστηκε με δύο παράλληλα workshops σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές αφοσίωσης και διατήρησης πελατών και ολοκληρώθηκε με ομιλίες διακεκριμένων στελεχών και συμβούλων από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Την έκπληξη έκαναν 8 παιδάκια του δημοτικού, όταν όρισαν με τον δικό τους, μοναδικό, τρόπο την έννοια της αφοσίωσης.

Σχολιάζοντας με ιδιαίτερη ικανοποίηση την επιτυχία του συνεδρίου ο κ. Γιώργος Πανηγυράκης, πρόεδρος του ΔΣ του ΕΙΕΠ και καθηγητής marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, δήλωσε: “Η συμμετοχή και τα σχόλια των συνέδρων μάς έδειξαν ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν αγκαλιάσει πραγματικά το επίκαιρο θέμα της σωστής Εξυπηρέτησης του Πελάτη. Για άλλη μία χρονιά, το Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών μάς χάρισε πολύτιμη εμπειρία και γνώση. Πάνω σε αυτές θα κτίσουμε το επόμενο, το οποίο θα διεξαχθεί τον Φεβρουάριο του 2008”.

Σκοπός του ΕΙΕΠ είναι η συμβολή στη μελέτη, προβολή, ανάπτυξη και προώθηση της ποιότητας στην Εξυπηρέτηση Πελατών προς όφελος της γενικότερης ανάπτυξης του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα στην Ελλάδα. Επιστημονικός συνεργάτης του ΕΙΕΠ θα αποτελέσει το Institute of Customer Service (ICS) της Μεγάλης Βρετανίας, το οποίο δίχως δεσμεύσεις θα παρέχει στον ελληνικό φορέα συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Το ICS είναι ο επίσημος Εθνικός Εκπαιδευτικός Οργανισμός του Βρετανικού Δημοσίου σε θέματα Εξυπηρέτησης Πελατών και συντάσσει για τη βρετανική κυβέρνηση τα standards για τον επαγγελματικό κλάδο του Customer Service, μέσω των οποίων δίνονται τα επαγγελματικά πτυχία NVQs (National Vocational Qualifications) στη Μεγάλη Βρετανία.

Μέλη του ΕΙΕΠ είναι ηγέτιδες -πολυεθνικές και ελληνικές- εταιρείες, δημόσιοι και ιδιωτικοί οργανισμοί που ενδιαφέρονται για την Εξυπηρέτηση Πελατών, μεταξύ των οποίων και οι εκδόσεις μας, Comcenter. Περισσότερες πληροφορίες: www.customerservice.gr.