Η στροφή των καταναλωτών σε διατροφικές επιλογές που είναι σύμφωνες με τις επιταγές των ιατρών και των διατροφολόγων οδηγεί τις βιομηχανίες τροφίμων και ποτών, αλλά και το λιανεμπόριο τροφίμων στην παρουσίαση και υποστήριξη της αγοράς προϊόντων που δεν έχουν συστατικά τα οποία μπορούν να προκαλέσουν ή να επιτείνουν προβλήματα υγείας.

Σε αυτό το πλαίσιο, η βρετανική αλυσίδα Sainsbury’s προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, διπλασιάζοντας τους κωδικούς υποκατάστατων των γαλακτοκομικών προϊόντων και διαθέτοντάς τους ειδικό χώρο στα ράφια των καταστημάτων της. Στον συγκεκριμένο χώρο θα τοποθετηθούν προϊόντα που προτείνονται ως εναλλακτική επιλογή σε όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα με την κατανάλωση γαλακτοκομικών, όπως γάλα και γιαούρτι από γάλα σόγιας, κ.ά.