Την είσοδο στο χώρο της καφεστίασης και της ταχυεστίασης γενικότερα προετοιμάζει η efood, μέσω του project «efood local», όπως είχε αναφέρει ήδη από τον Ιανουάριο το FOODReporter. Την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024 το νέο project επίγειων καταστημάτων έλαβε το «πράσινο φως» από τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας και τη Γενική Γραμματεία Εμπορικών Σημάτων του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για τη χρήση και εκμετάλλευση του σχετικού λογότυπου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter που προέρχονται από την εταιρεία, τα νέα καταστήματα efood local θα έχουν ως επίκεντρο τον καφέ κι ακόμη, θα προσφέρουν φρέσκους και τυποποιημένους χυμούς, αλλά και ψημένα, έτοιμα αρτοσκευάσματα. Η εταιρεία βρίσκεται σε αναζήτηση κατάλληλων καταστημάτων, με προτεραιότητα εκείνους τους χώρους όπου μπορούν να τοποθετηθούν τραπεζοκαθίσματα εσωτερικά και εξωτερικά. Σημειώνεται, ωστόσο, ότι τα διαθέσιμα καταστήματα των συγκεκριμένων προδιαγραφών, παρότι προτεραιοποιούνται στο επιχειρησιακό πλάνο, δεν αποτελούν πανάκεια για τα franchise καταστήματα και είναι πιθανό να γίνουν αποδεκτά και σημεία μικρότερου συνολικού εμβαδού. Πάντως, στόχος της efood είναι το project να λειτουργήσει εντός του τρέχοντος έτους και το πρώτο κατάστημα efood local να ανοίξει τις πόρτες του εντός του προσεχούς Ιουνίου.
Πηγές από την εταιρεία μιλούν για «εκπλήξεις που αναμένουν τους καταναλωτές στο νέο project» και θα παρουσιαστούν πολύ σύντομα, μέσα στον επόμενο μήνα. Άλλες πληροφορίες, εξάλλου, αναφέρουν ότι πρόκειται το πλάνο επίγειας ταχυεστίασης που ετοιμάζει η efood να περιλαμβάνει και ποικιλία ζεστών έτοιμων γευμάτων, άμεσα διαθέσιμων στον καταναλωτή, για κατανάλωση εντός του χώρου του καταστήματος ή σε take away και delivery. Επιπλέον, το project efood local θα περιλαμβάνει και προϊόντα λιανικής πώλησης, στη λογική του μίνι μάρκετ, έχοντας και προϊόντα μη τροφίμων (non-food) στο διαθέσιμο κωδικολόγιο.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter