Στις 26 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η ετήσια τακτική γενική συνέλευση της Ελληνικής Επιτροπής του ECR.

Στο πλαίσιό της, μιλώντας ο κ. Αρ. Παντελιάδης (Metro), πρόεδρος του ECR Hellas εκ μέρος του λιανεμπορίου, τόνισε τη σημασία του ρόλου των επιχειρήσεων στη βιώσιμη ανάπτυξη και την κοινωνική υπευθυνότητα, ενώ αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση εντός του 2019 των τριών προγραμμάτων του φορέα σχετικά με τον Omni Channel Shopper, τα Big Data και τον e-καταναλωτή.

Ο κ. Χ. Τσεντεμεΐδης (J&J), πρόεδρος του ECR Hellas εκ μέρους των προμηθευτών, αφού ενημέρωσε ότι τη διετία 2020-2021 ο φορέας θα εστιάσει το ενδιαφέρον του στο Category Growth Management, τα Digital Retail Models of the Future και το Recycling/Circular Economy, ανακοίνωσε τη συνεργασία του ECR με το εργαστήριο ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο της διεξαγωγής μιας νέας σειράς εκπαιδευτικών σεμιναρίων υπό τον τίτλο Retail 4.0: A Glimpse To Retail Future, όπως κι ότι μέσω της πλατφόρμας του ECR Community, δίνεται πλέον η δυνατότητα παρακολούθησης εξ αποστάσεως σεμιναρίων επί θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος από στελέχη εταιρειών-μελών του ECR Hellas.

Ακολούθως μίλησαν ο κ. Ανδ. Δρυμιώτης, σύμβουλος επιχειρήσεων, για τις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής, ο δρ. Γ. Κριτσωτάκις, Communication, Media & Technology Consulting Lead της Accenture, για τις βασικές τάσεις της μετα-ψηφιακής εποχής και τα αναδυόμενα επιχειρηματικά μοντέλα στο λιανεμπόριο, η κ. Ν. Σπερελάκη, Client Business Partner της The Nielsen Company, για τις προκλήσεις των σύγχρονων καταναλωτικών τάσεων και ο κ. Λευτέρης Κιοσές, γενικός διευθυντής του ΙΕΛΚΑ, για τις κύριες τάσεις των καταναλωτών και των στελεχών του λιανεμπορίου, όπως τις κατέγραψαν οι ετήσιες σχετικές έρευνες του ΙΕΛΚΑ.